Įkurtuvių vakare – būrys klientų ir partnerių
Rugsėjo 18 d. vakarą „Berta&Agency” atvėrė savo naujo biuro Žvėryne duris klientams ir partneriams. Į įkurtuvių šventę susirinko būrys kviestinių svečių. „Įkurtuvės naujoje
Prie „Berta&Agency“ komandos prisijungė komunikacijos ekspertas A. Remeika
Reklamos ir komunikacijos agentūra „Berta&Agency“ stiprina savo komandą ir plečia teikiamų paslaugų krepšelį. Nuo rugsėjo vidurio prie agentūros kūrybos komandos prisijungė ilgameti
Pasikeitė agentūros buveinės adresas
Informuojame, kad nuo rugsėjo 2 d. oficialus praktiškos komunikacijos agentūros „Berta&Agency“ registracijos ir buveinės adresas pasikeičia į Traidenio g. 6-1, Vilnius, 08119. Kiti įmo
„Berta&Agency“ papildė vadovų komandą ir vykdo plėtrą
Reklamos ir komunikacijos agentūra „Berta&Agency“ užbaigė naujos vadovų komandos formavimo etapą, o jau pusmetį agentūrai vadovaujanti direktorė Renata Šablovskaja kelia ambicingus ti
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios diskusijos apie kintančius vartotojų įpročius. Priimti šį pokytį svarbu – juk tai suteikia preki
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidžia ne tik didžiųjų prekių ženklų situaciją atskiruose sektoriuose, pakilimus ar nuosmukius, b
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidžia ne tik didžiųjų prekių ženklų situaciją atskiruose sektoriuose, pakilimus ar nuosmukius, b
Septyneri metai komunikacijos agentūroje, arba kodėl lojalius darbuotojus derėtų traukti į Raudonąją knygą
Prieš mėnesį stuktelėjo septyneri metai, kaip darbuojuosi komunikacijos agentūroje. Gana solidus skaičius šiandienos hiperdinamiškoje darbo rinkoje, tiesa? Vieniems jis primins savo vietą po
Esate tuo, kaip jus mato kiti
Visai neseniai „Berta&Agency“ viešėjo būrys studentų. „Kokias kūrybiškumo metodikas taikote breinstormuose, kaip nepritrūkstate kūrybinių idėjų?“, – beveik choru klausė mūsų sv
Vartotojų psichologija, arba kodėl prekių ženklams tokia svarbi empatija
Vartotojų elgsena ir santykis su prekių ženklais šiandien yra taip stipriai evoliucionavę, jog funkcinės vertės – mažų mažiausia, ko tikimąsi. Remiantis atliktais tyrimais, po pastarojo