Vartotojų psichologija, arba kodėl prekių ženklams tokia svarbi empatija
Vartotojų elgsena ir santykis su prekių ženklais šiandien yra taip stipriai evoliucionavę, jog funkcinės vertės – mažų mažiausia, ko tikimąsi. Remiantis atliktais tyrimais, po pastarojo
Kurkite reklamas žmonėms, o ne prekių ženklų komandoms
Net ir patyrę rinkodaros ir komunikacijos specialistai dažnai pamiršta, kad sprendimus priima iš tikro egzistuojantys žmonės. Ne prekių ženklo strategijoje aprašytos tikslinės vartotojų gru
Ar dirbtinis intelektas pakeis komunikacijos strategus?
Nenuostabu, kad socialiniuose tinkluose ir portaluose viena skaitomiausių temų tapo ne tik ko tikėtis AI technologijų, tokių kaip ChatGTP, bet ir kokios darbo vietos išnyks. Viena tokių – mar
Kodėl kolektyve naudinga turėti vaiko priežiūros atostogų kursus baigusių narių?
Šiuose „kursuose“ praleidau pustrečių metų ir apibūdinčiau laikotarpį kaip staigų, intensyvų profesinį pasikeitimą. NUO darbo agentūroje su skirtingais žmonėmis, turint aiškias užd
Praktiškas dialogas. Kodėl būti ne viską žinančiu lyderiu – the new cool?
Nesileisk į nuosavo verslo avantiūrą! Net jei įmonę siūlytų kurti ne nuo nulio ir regėtum romantišką viziją – sklandaus naujo organizacijos etapo ir kaip puikiai būdama stiprios kom
Subjektyvus komentaras. Kaip suvaldyti asmeninės komunikacijos krizę?
„Mes tris metus kūrėm tiek daug gero turinio turintį klubą. <..> Ar dabar baisu, kad viena klaida ištrins viską? Taip“, – sako Rasa Jusionytė, prekių ženklo „Ką Darai Daryk Ger
Debesijos technologijų gigantės padalinys „Devoteam Lietuva“ pasirinko komunikacijos partnerius
Tarptautinė debesijos technologijų bendrovė „Devoteam“ Lietuvoje pradėjo bendradarbiavimą su integruotos komunikacijos agentūra „Berta&Agency“. Komunikacijos partneriai rūpinsis „
Tikslų siekiantys verslai visada mokosi
Už šiandien taip vertinamo mokymosi proceso ir pasiektų tikslų džiaugsmo, kuriuos jis atneša, tūno tiesa, kad tas procesas yra nepatogus. Mokytis būti geru būsimu specialistu, geru darbuotoju
Kaip nuobodi jūsų internetinė svetainė atbaido jūsų klientus
Gyvename socialinių tinklų amžiuje, tad nieko keista, kad pirmiausiai klientai norimų produktų ar paslaugų ieško internetinėje erdvėje. Tai reiškia, kad pirmasis įspūdis apie jūsų įmon
Mandagaus tylėjimo kultūra: kodėl komanda privalo išmokti kalbėtis ir pasitikėti
Baigiasi antrasis metų mėnuo, daugelis jau apsuko metinių pokalbių ratą. Kai kurie spėjo ir atsisveikinti su vienu ar net keliais darbuotojais – taip jau nutinka metų pradžioje. Infliacija,