Vasara apgavikė, arba kodėl ji – geriausias laikas darbams
Be saulės ir kitų fantastiškų atostogų atributų, vasara turi dar vieną privalumą: galimybę dirbti, kol kiti tingi tai daryti! 😀 O jeigu rimtai, besiilsinčių komunikacijos ir rinkodaros s
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidžia ne tik didžiųjų prekių ženklų situaciją atskiruose sektoriuose, pakilimus ar nuosmukius, b
Septyneri metai komunikacijos agentūroje, arba kodėl lojalius darbuotojus derėtų traukti į Raudonąją knygą
Prieš mėnesį stuktelėjo septyneri metai, kaip darbuojuosi komunikacijos agentūroje. Gana solidus skaičius šiandienos hiperdinamiškoje darbo rinkoje, tiesa? Vieniems jis primins savo vietą po
Esate tuo, kaip jus mato kiti
Visai neseniai „Berta&Agency“ viešėjo būrys studentų. „Kokias kūrybiškumo metodikas taikote breinstormuose, kaip nepritrūkstate kūrybinių idėjų?“, – beveik choru klausė mūsų sv
Vartotojų psichologija, arba kodėl prekių ženklams tokia svarbi empatija
Vartotojų elgsena ir santykis su prekių ženklais šiandien yra taip stipriai evoliucionavę, jog funkcinės vertės – mažų mažiausia, ko tikimąsi. Remiantis atliktais tyrimais, po pastarojo
Kurkite reklamas žmonėms, o ne prekių ženklų komandoms
Net ir patyrę rinkodaros ir komunikacijos specialistai dažnai pamiršta, kad sprendimus priima iš tikro egzistuojantys žmonės. Ne prekių ženklo strategijoje aprašytos tikslinės vartotojų gru
Ar dirbtinis intelektas pakeis komunikacijos strategus?
Nenuostabu, kad socialiniuose tinkluose ir portaluose viena skaitomiausių temų tapo ne tik ko tikėtis AI technologijų, tokių kaip ChatGTP, bet ir kokios darbo vietos išnyks. Viena tokių – mar
Kodėl kolektyve naudinga turėti vaiko priežiūros atostogų kursus baigusių narių?
Šiuose „kursuose“ praleidau pustrečių metų ir apibūdinčiau laikotarpį kaip staigų, intensyvų profesinį pasikeitimą. NUO darbo agentūroje su skirtingais žmonėmis, turint aiškias užd
Praktiškas dialogas. Kodėl būti ne viską žinančiu lyderiu – the new cool?
Nesileisk į nuosavo verslo avantiūrą! Net jei įmonę siūlytų kurti ne nuo nulio ir regėtum romantišką viziją – sklandaus naujo organizacijos etapo ir kaip puikiai būdama stiprios kom
Subjektyvus komentaras. Kaip suvaldyti asmeninės komunikacijos krizę?
„Mes tris metus kūrėm tiek daug gero turinio turintį klubą. <..> Ar dabar baisu, kad viena klaida ištrins viską? Taip“, – sako Rasa Jusionytė, prekių ženklo „Ką Darai Daryk Ger