Startuoja įvaizdinė „Berta&“ kampanija: esame #2, tam, kad jūs būtumėte #1
Komunikacijos agentūra „Berta&” žengė nestandartinį žingsnį ir pradėjo įvaizdinę kampaniją, kuri simboliškai užbaigė prekių ženklo keitimo etapą ir yra orientuota į tolimesnį
Karantinas įrodė, kad metiniai pokalbiai netenka prasmės – vertinti ir reflektuoti reikėtų dažniau
Įmonių vadovai, praktikuojantys darbuotojų vertinimą, neabejotinai sutiktų, kad šis procesas gali atnešti našesnių darbo rezultatų ir padidinti darbuotojų motyvaciją. Tiesa, tai efektyvu i
Kai komunikuoja finansų sektorius, jautrumas bei žmogiškasis ryšys vis dar yra būtini
Pastaraisiais metais finansų sektorius susiduria su įvairiais iššūkiais ir, panašu, kad esami bei būsimi klientai atsipūsti ateityje taip pat neleis. Mes, vartotojai, norime turėti vis daugia
Politikų pažadai karantino eteryje – apšilimas prieš rinkimus?
Sena kaip pasaulis taisyklė byloja, jog komunikacija prieš rinkimus – tai vienas stipriausių įrankių, įgalinantis politikus perduoti savo idėjas, pelnyti rinkėjų prielankumą, įrodyti konk
Įdarbinimo ir išdarbinimo iššūkiai karantino metu: ką žinoti darbdaviams, o ką – darbuotojams?
Kone du mėnesius šalyje vyraujantis karantinas ir toliau purto darbo rinką. „Sodros“ duomenimis, dėl susiklosčiusius padėties kasdien atleidžiamų darbuotojų skaičius gerokai viršija nau
Darbas iš namų pasibaigs – o kas tada?
Jau daugiau kaip mėnesį gyvename karantino sąlygomis: ribojame socialinius kontaktus, esame priversti viešumoje dėvėti kaukes, laikytis saugaus atstumo ir, apskritai, esame reguliuojami kitų. A
Lyderystė krizės metu: kaip išlikti kelrodžiu iki pabaigos?
Įpusėjo trečia savaitė, kai gyvename karantino sąlygomis. Ir nors Lietuvoje dar ne pati blogiausia situacija, tačiau jau dabar pradedame jausti COVID-19 viruso socialinius, ekonominius, psicholo
Laikome karantino egzaminą: praktiniai patarimai verslui, kaip komunikuoti
Bene sunkiausias apribojimas, įvestas šalyje aną savaitę, buvo išlaikyti žmogiškąjį ryšį kelių metrų atstumu. (O dar sako, kad lietuviai – šalti žmonės.) Tačiau stiprus dabar gali b
Ko šiuolaikinis pirkėjas tikisi iš prekės ženklo ir už kokį produktą yra pasiruošęs mokėti daugiau?
Nuolat besiplečianti pasiūla, personalizuotos nuolaidos, apsipirkimas neišeinant iš namų ir prekių pristatymas iki pat durų per kiek įmanoma trumpesnį laiką – tai tik dalis naudų, kurias
„Berta&“ Lietuvos žmogaus teisių centrui talkins nemokamai
Komunikacijos agentūra „Berta&“ ir Lietuvos žmogaus teisių centras (LŽTC) pasirašė susitarimą, kuriuo agentūra savo iniciatyva įsipareigoja neatlygintinai teikti komunikacijos paslaug