Įdarbinimo ir išdarbinimo iššūkiai karantino metu: ką žinoti darbdaviams, o ką – darbuotojams?
Kone du mėnesius šalyje vyraujantis karantinas ir toliau purto darbo rinką. „Sodros“ duomenimis, dėl susiklosčiusius padėties kasdien atleidžiamų darbuotojų skaičius gerokai viršija nau
Darbas iš namų pasibaigs – o kas tada?
Jau daugiau kaip mėnesį gyvename karantino sąlygomis: ribojame socialinius kontaktus, esame priversti viešumoje dėvėti kaukes, laikytis saugaus atstumo ir, apskritai, esame reguliuojami kitų. A
Lyderystė krizės metu: kaip išlikti kelrodžiu iki pabaigos?
Įpusėjo trečia savaitė, kai gyvename karantino sąlygomis. Ir nors Lietuvoje dar ne pati blogiausia situacija, tačiau jau dabar pradedame jausti COVID-19 viruso socialinius, ekonominius, psicholo
Laikome karantino egzaminą: praktiniai patarimai verslui, kaip komunikuoti
Bene sunkiausias apribojimas, įvestas šalyje aną savaitę, buvo išlaikyti žmogiškąjį ryšį kelių metrų atstumu. (O dar sako, kad lietuviai – šalti žmonės.) Tačiau stiprus dabar gali b
Ko šiuolaikinis pirkėjas tikisi iš prekės ženklo ir už kokį produktą yra pasiruošęs mokėti daugiau?
Nuolat besiplečianti pasiūla, personalizuotos nuolaidos, apsipirkimas neišeinant iš namų ir prekių pristatymas iki pat durų per kiek įmanoma trumpesnį laiką – tai tik dalis naudų, kurias
„Berta&“ Lietuvos žmogaus teisių centrui talkins nemokamai
Komunikacijos agentūra „Berta&“ ir Lietuvos žmogaus teisių centras (LŽTC) pasirašė susitarimą, kuriuo agentūra savo iniciatyva įsipareigoja neatlygintinai teikti komunikacijos paslaug
Kodėl aš (ne)perku internetu, arba komunikacijos tipsai e. prekybininkams
Statistikos tinklalapio „Statista.com“ duomenimis, šiemet vien Lietuvoje e. prekybos pardavimo pajamos sieks apie 679 mln. Eur, o iki 2024-ųjų, skaičiuojama, augs iki 865 mln. Eur. Vis dėlto,
Tiesiausias kelias į pirkinių krepšelį – prekių ženklo istorija
Praėjusią savaitę prekybos tinklas „Lidl“ pristatė naują įvaizdžio kampaniją – jos šaržuotuose reklaminiuose klipuose nestokojant absurdo humoro išryškinamos dažniausios problemos,
Patarimas mažmeninės rinkos prekybininkams: dairykitės tų, kurie jus liaupsina daugiausia
Ką tik praūžusios didžiosios metų šventės mažmeninės prekybos sektoriui ir vėl dosnios – prekybininkai skelbiasi, jog prieš Kalėdas ir Naujuosius kasmet stoja pelningiausias periodas. Pr