Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Faktas, kurį klientai dažniausiai yra linkę pamiršti. Kaip ir tai, kad apie įmonės komunikaciją derėtų prisiminti ne tik įvykus krizei.
Įmonės ar prekių ženklo komunikacija nėra trumpalaikis įvykis. Ne vienkartinė akcija, apie kurią gali pranešti, kaip apie nuolaidą prekybos tinkle ir tikėtis, kad pasiekei rezultatų. Tai nuoseklus ir ilgas darbas, kurį mes, kaip agentūra, galime padaryti kūrybingą, bet suprantamą ir tikslingą. Kasdien. Esame ilgų distancijų bėgikai. Galime užtikrinti įdomų, įtraukų, stilingą, estetišką kasdieninės komunikacijos turinį.
Pasiruoškite atsakyti į daug klausimų
Svarbu, kad klientas būtų pasirengęs nuoširdžiai kartu su mumis „pasinerti“ į šį procesą. Iliuzija yra manyti, jog agentūra už klientą sugalvos viską. Esamiems ir būsimiems klientams sakau, kad pradedant komunikacinę kelionę verta nusiteikti tam, kad iš pradžių bus daug klausimų, pokalbių, kol galiausiai visiems viskas bus aišku. Tik po to, kai perpranti kliento vertybes, stiprybes, silpnybes ir tikslus, atsiranda tiek vizualios komunikacijos, tiek ryšių su visuomene ar marketingo veiksmų pasiūlymai.
Akivaizdu ir tai, kad vis daugiau dirbame su karta, kuri nebeskaito ilgų tekstų, o informaciją „valgo“ vaizdais, todėl komunikacijai reikia vis daugiau visų įmanomų vizualiųjų priemonių, pritaikomų ir adaptuojamų skirtingiems informacijos sklaidos kanalams.
Mūsų stiprybė, jog galime tai padaryti, nes po vienu stogu turime kasdieninės praktinės komunikacijos išbandytus socialinės medijos, kūrybos ir viešųjų ryšių padalinius, kurie gali bendrai ieškoti sinerginių identiteto bei stilistikos sprendimų. Gebame padaryti taip, kad vizualinė, video ir turinio komunikacija stiprintų bei atlieptų viena kitą, o ne kurtų prieštaravimus ir takoskyras.
Kūrybingai ar tiesiai į kaktą?
Rinkoje nėra retas pavyzdys, kuomet viena agentūra tvarko įmonės socialinius tinklus, kita – įgyvendina kūrybinius projektus, o trečia užsiima bendrovės ryšiais su visuomene. Tokiu atveju pasiekti nuoseklią komunikaciją yra sudėtinga nes vizualinė komunikacija neretai kontrastuoja su tuo, ką įmonė apie save kalba, kokias kampanijas kuria.
Arba kita tendencija – būti per daug kūrybingais. Tokiais „genialiais“, kad net kelis kartus perskaičius žinutę ar pamačius vizualą, turi ilgai pagalvoti, kodėl toks sprendimas apskritai buvo priimtas. Esame praktiški, todėl ne tik įdomiai kuriame, bet kartais ir stabdome savo klientus. Įtikiname juos, kad kai kada tikslui pasiekti itin kūrybingo sprendimo nereikia – užtenka „smūgio į kaktą“. Tiek turinio, tiek vizualine prasme.
Ar labai stipriai išgąsdinau? Jei, ne – pradėkime. Ne nuo „kosminio“ biudžeto komunikacinio projekto, o bent jau nuo įmonės vizualinio identiteto atnaujinimo ar 15 metų užmarštyje paliktų įmonės vadovų nuotraukų pakeitimo, bendrovės tinklapio sutvarkymo, video turinio projekto ar vidaus leidinio? Žiūrėk, gal po to atsiras ir kitų norų, nes komunikacija yra procesas. Nuoseklus. Tęstinis. Praktiškas.
Šią įžvalgą parašė: Meda Jonaitytė
Kūrybos vadovė | Berta&Agency
Jums taip gali būti įdomu:
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios disku
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Septyneri metai komunikacijos agentūroje, arba kodėl lojalius darbuotojus derėtų traukti į Raudonąją knygą
Prieš mėnesį stuktelėjo septyneri metai, kaip darbuojuosi komunikacijos agentūroje. Gana solidu