BertaAndAgency_eksperto-zvilgsnis-Kamile-Gutauskaite_kaip-nepasimesti-socialiniu-tinklu-trenduose

Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?

Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios diskusijos apie kintančius vartotojų įpročius. Priimti šį pokytį svarbutai suteikia prekių ženklams naujų galimybių puoselėti aktyvias skaitmenines bendruomenes. Žinoma, šias perspektyvas, pirmiausia, reikia pamatyti ir įvaldyti, kad jos pasitarnautų jūsų kuriamam turiniui.  

Prie kurios stovyklos jungtis?  

Kalbėdami apie socialinių tinklų tendencijas, susiduriame su dviem skirtingais požiūriais: tų, kurie nori sekti tendencijų bangą, ir tų, kurie nori likti ištikimi nusistovėjusiam stiliui. Tačiau nė vienas požiūris nėra iki galo teisingas. Nors trendų išnaudojimas gali pritraukti dėmesį, autentiškumas išlieka neįkainojamas. Kaip socialinių tinklų specialistai, mes akylai stebime tendencijas, tačiau siūlydami klientams veiksmų planus, siekiame sietis su prekių ženklo vertybėmis ir stiliumi, o ne primesti drastišką nukrypimą nuo įprastos komunikacijos.  

 

Tikrasis menas slypi gebėjime prisitaikyti ir laisvėje kurti. Paklauskite savęs, ar jaučiate ilgalaikį pasitenkinimą nuolat žiūrėdami pasikartojantį turinį? Ar jūsų įrašai įdomūs jums patiems, ar išsiskiria plačiame socialinių tinklų lauke? Drąsūs pavyzdžiai meta iššūkį nusistovėjusioms normoms ir ragina ieškoti išskirtinumo, tačiau pokytis turėtų įvykti palaipsniui – eksperimentuojant ir išbandant naujus formatus.

Netvarka, traukianti akį? 

Ar jums kada teko pasinerti į netradicinį, tačiau priklausomybę sukeliantį turinį, kuris intriguoja? Neseniai vienoje konferencijoje išgirdau įdomią mintį: kruopščiai sukurti vizualiniai tinkleliai (photo grids) nebepatraukia šių dienų vartotojų dėmesio. Dauguma vartotojų mato jūsų įrašą ne tada, kai įeina į jūsų profilį, o bendrame sklaidos kanale. Tai reiškia, kad pats turinio vienetas turi sudominti ir patraukti akį, o ne tobulai „išdirbtas“ profilis (labai aktualu Instagram platformos naudotojams). Turinys turi būti lengvai vartojamas tiek ilgio (geriausia, ne ilgesnis nei 60 sekundžių), tiek konteksto (smagaus ir emociškai įtraukiančio) atžvilgiu. Trumpesni vaizdo įrašai yra 2,5 karto patrauklesni nei ilgesni vaizdo įrašai, o 34 proc. vartotojų vertina autentiškesnį trumpesnės formos turinį (SproutSocial, 2023). 

Sudominti auditoriją darosi vis sunkiau ir klišė „būk originalus“ ne visada leidžia aiškiai suprasti, ko iš jūsų tikimasi. Kartais originalumas slypi paprastume, gebėjime pralinksminti, parodyti šį tą unikalaus. 91 proc. žmonių visame pasaulyje nori, kad prekių ženklai būtų linksmi ir juokingi. Ironiška, tačiau 95 proc. verslo lyderių bijo pasitelkti humorą bendraujant su vartotojais, – teigiama „Oracle“ ir internetinės žiniasklaidos autoriaus Gretchin Rubin ataskaitoje.  

Vartotojai nori linksmybių? 

2022 m. „Statista“ atlikta pasaulinė internetinė apklausa atskleidė, kad 50 proc. savaitinių „Instagram“ vartotojų pirmenybę teikė humoristiniam turiniui. Be to, 2022 m. rugsėjį „TikTok“ kūrėjas ir komikas Khabane’as Lame’as oficialiai aplenkė šokėją Charli D’Amelio ir tapo labiausiai stebimu „TikTok“ turinio kūrėju dėl savo linksmo ir įtraukiančio turinio. Perteklinės informacijos kupinoje eroje, gebėjimas paskatinti įsitraukimą, prajuokinti, parodyti šį tą netikėto, yra itin svarbus.   

Dirbant agentūroje, dažnai susiduriu su klientais, kurie nesiryžta peržengti savo komforto zonos. Kyla rizika būti nesuprastam. Tačiau visuomet klausiu jų – kas toliau? Kokią išliekamąją vertę pasiūlysime, skatindami vartotojus tapti ištikimais sekėjais, norinčiais įsitraukti į kuriamą bendruomenę? Keičiantis kartoms ir keičiantis socialinių tinklų vartojimo įpročiams, drąsa neišvengiamai pralenks kuklumą.   

Šią įžvalgą parašė:

Jaunesnioji soc. medijos projektų vadovė | Berta&Agency

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku