BertaAndAgency_eksperto-zvilgsnis-Greta-Lopetkaite_septyneri-metai-komunikacijos-agenturoje-arba-kodel-lojalius-darbuotojus-deretu-traukti-i-raudonaja-knyga

Septyneri metai komunikacijos agentūroje, arba kodėl lojalius darbuotojus derėtų traukti į Raudonąją knygą

Prieš mėnesį stuktelėjo septyneri metai, kaip darbuojuosi komunikacijos agentūroje. Gana solidus skaičius šiandienos hiperdinamiškoje darbo rinkoje, tiesa? Vieniems jis primins savo vietą po saule suradusiojo, o kitiems – tame pačiame rate užsisukusio darbuotojo paveikslą. Ir viskas su tuo gerai, nes realiame gyvenime, priklausomai nuo požiūrio taško, būna visaip. Tuo tarpu aš pasidalinsiu savo istorija ir esminiais aspektais, kuo šis laikas naudingas man ir mano komunikacijos agentūrai.

📎 „Tas pats per tą patį“, „Tu juk jau viską žinai“

Absoliutus ir gajai paplitęs mitas. Darbas toje pačioje komunikacijos agentūroje, net ir septynerius metus, monotonija toli gražu nekvepia. Taip, mes, projektų vadovai, kasdien dirbdami su integruotos komunikacijos projektais išmokstame ir puikiai įvaldome procesus, užduotis vykdome atkartodami savo ir / ar kolegų darbo patirties suformuotus „patternus“. Ilgainiui išsiugdome ir vidinį pajutimą, kaip vienoje ar kitoje situacijoje geriausia elgtis. Tačiau kiekvienas projektas ir klientas yra savaip unikalus ir kaskart pažeria vis naujų profesinių iššūkių – nuo specifinio veiklos lauko iki užduočių, kurias turime įgyvendinti, įvairovės ir masto.

Per šiuos metus man pačiai teko darbuotis su 30+ skirtingų įmonių projektų, o skaičiuodama septintus savo klientų krepšelį papildžiau dar 2 naujais, tad ir vėl kasdien sužinau ir mokausi iš naujo.

📎 Sumažėja neapibrėžtumo faktorius

Tiek darbdavys, tiek kolegos, su kuriais dirbame ne vienus metus, yra geriausiai pažinę mano profesinius įgūdžius, asmenines savybes, vertybes, todėl puikiai žino, apie ką aš ir ko iš manęs vienoje ar kitoje situacijoje tikėtis. Pavyzdžiui, skirstant projektų vadovų kuruojamus projektus ar formuojant bendrą agentūros klientų krepšelį, gerokai išlengvėja procesas, nes per tiek laiko susidarytas mano, kaip darbuotojo, profilis atmeta bet kokį „neapibrėžtumo faktorių“ ir aiškiai suponuoja, kurioje srityje susidorosiu sėkmingiausiai. Be abejo, patogią zoną palikti skatinantys profesiniai iššūkiai visuomet būtini ir laukiami – net ir (ypač?) „veteranams“!

📎 Pasitikėjimu grįstas ryšys

Komunikacijos agentūroje projektų vadovas yra ne tik projektą įgyvendinančios komandos vedlys, bet ir pirmasis tiesioginis kontaktas klientui, neretai ir trečiosioms šalims. Turint omenyje, kad kasdien dirbame su minimum 5 skirtingų klientų projektais ir nuolat komunikuojame su jų pusėje esančiais partneriais, esame įgudę ne tik rasti bendrą kalbą, bet ir efektyviai bendradarbiauti su įvairaus tipažo ir pasaulėžiūros žmonėmis. Natūralu, kad kuo projektų vadovo agentūroje kelias ilgesnis, tuo lengviau tampa ir susikalbėti, ir pasitikėti vieniems kitais. O štai sukūrus tvirtą abipusį ryšį kur kas lengviau generuojami ir abi šalis tenkinantys rezultatai.

📎 Klojamas komandos vertybinis pamatas

20+ ambicingų savo sričių profesionalų vienijantis kolektyvas yra nuolat kintantis organizmas. Vykstant natūraliai darbuotojų kaitai, komandos gretas papildome talentingais tiek patyrusiais, tiek pirmus karjeros žingsnius žengiančiais kolegomis. Sulig jų atsiradimu kaskart atsiduriame komandos formavimo stadijoje, kurios metu ir vėl sugrįžtame prie savo agentūros šaknų. Būtent čia mes, senbuviai, naujokams tiesiame vertybinius pamatus: pasakojame kas ir apie ką mes, kuo gyvename, kokius tikslus sau, kaip komandai, keliame. Pastarieji savo ruožtu į agentūros gyvenimą įneša gaivaus vėjo gūsį, sulig kuriuo natūraliai keičiasi ir ilgamečiai darbuotojai. Tad agentūra, kurios duris pravėriau prieš septynerius metus, toli gražu nebėra tokia pati kaip šiandien.

📎 „Daug“ – kai nebelieka kur augti

Pabaigai – tai septyneri metai komunikacijos agentūroje yra daug ar tik pusiaukelė? Žvelgiant iš mūsų komandos perspektyvos, turime lojalių kolegų, kurie skaičiuoja savo darbinę kelionę dusyk ilgiau už mane. Esame turėję ir tokių, su kuriais atsisveikinome nepraėjus nė trims mėnesiams. Mano supratimu, laiko skalė profesiniame kelyje absoliučiai neturi reikšmės tol, kol patys nepajuntame, jog nebėra vietos kur daugiau augti (profesiškai, asmeniškai, galų gale – finansiškai). Atsimušus į galvą remiančias lubas ir to paties mėnesio kartais gali būti per daug.

Nuoširdžiai tikiu, kad darbuotojų lojalumas yra kertinis darnios ir sėkmingos organizacijos pagrindas, tad kiekvienam linkiu atrasti palankią profesinę terpę savu tempu nuolat kryptingai augti.

Šią įžvalgą parašė:

Projektų direktorė | Berta&Agency

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku