Vartotojų psichologija, arba kodėl prekių ženklams tokia svarbi empatija
Vartotojų elgsena ir santykis su prekių ženklais šiandien yra taip stipriai evoliucionavę, jog funkcinės vertės – mažų mažiausia, ko tikimąsi. Remiantis atliktais tyrimais, po pastarojo
Kurkite reklamas žmonėms, o ne prekių ženklų komandoms
Net ir patyrę rinkodaros ir komunikacijos specialistai dažnai pamiršta, kad sprendimus priima iš tikro egzistuojantys žmonės. Ne prekių ženklo strategijoje aprašytos tikslinės vartotojų gru
Praktiškas dialogas. Kodėl būti ne viską žinančiu lyderiu – the new cool?
Nesileisk į nuosavo verslo avantiūrą! Net jei įmonę siūlytų kurti ne nuo nulio ir regėtum romantišką viziją – sklandaus naujo organizacijos etapo ir kaip puikiai būdama stiprios kom
Subjektyvus komentaras. Kaip suvaldyti asmeninės komunikacijos krizę?
„Mes tris metus kūrėm tiek daug gero turinio turintį klubą. <..> Ar dabar baisu, kad viena klaida ištrins viską? Taip“, – sako Rasa Jusionytė, prekių ženklo „Ką Darai Daryk Ger
Tikslų siekiantys verslai visada mokosi
Už šiandien taip vertinamo mokymosi proceso ir pasiektų tikslų džiaugsmo, kuriuos jis atneša, tūno tiesa, kad tas procesas yra nepatogus. Mokytis būti geru būsimu specialistu, geru darbuotoju
Kaip nuobodi jūsų internetinė svetainė atbaido jūsų klientus
Gyvename socialinių tinklų amžiuje, tad nieko keista, kad pirmiausiai klientai norimų produktų ar paslaugų ieško internetinėje erdvėje. Tai reiškia, kad pirmasis įspūdis apie jūsų įmon
Mandagaus tylėjimo kultūra: kodėl komanda privalo išmokti kalbėtis ir pasitikėti
Baigiasi antrasis metų mėnuo, daugelis jau apsuko metinių pokalbių ratą. Kai kurie spėjo ir atsisveikinti su vienu ar net keliais darbuotojais – taip jau nutinka metų pradžioje. Infliacija,
Lietuviška meilė mirčiai: kaip verslai susimauna bandydami išreikšti užuojautą
Liūdna, bet metų takoskyra buvo pažymėta ne vieno žinomo žmogaus išėjimu. Gedi tiek Lietuvos nuomonės formuotojai ir muzikos pasaulio atstovai, tiek pasaulio tikintieji, futbolo ir mados myl
6 pagrindinės priežastys, kodėl jūsų pranešimas žiniasklaidai niekam neįdomus
Pranešimai žiniasklaidai yra viena iš klasikinių ryšių su visuomene arba, liaudiškai sakant, pijaro priemonių, kuri gali arba labai prisidėti prie jūsų verslo žinomumo, arba tapti dagiu po
Ko „Berta&Agency“ išmoko apie asmeninę komunikaciją „LinkedIn“: 3 praktiški patarimai
Asmeninė komunikacija + verslo tikslai + „Linkedin“ – formuluotė, kuri visaip linksniuojama jau kelerius metus, o tema tikrai nagrinėta, išakėta ir išnarstyta skirtingais pjūviais. Darbda