5 priežastys, kodėl finansinių paslaugų sektoriui būtini ryšiai su visuomene
Finansų temos šiandieniniame kainų krizės kontekste – neatsiejama kasdienybės dalis. Nepaisant to, finansinio sektoriaus atstovai savo komunikaciją vis dar grindžia priešpandeminio gyvenimo
Kelionių paketus įsigiję keliautojai nepamena, su kuo keliauja: patarimai, padėsiantys „išgirsti“ prekių ženklą
Šią vasarą išvykstamasis turizmas ir vėl išgyveno neregėtas aukštumas, o dėl keliauti ištroškusių gyventojų dėmesio varžėsi gausios Lietuvoje veikiančių kelionių organizatorių gret
#VOTEforBenas arba kodėl Benas Gudelis šiandien yra (ne)populiariausias žmogus Lietuvoje
Pastarąsias kelias dienas Benas Gudelis dažniausiai minimas žmogus Lietuvoje. Galima sakyti, kad tai būtų netgi puiki politinės kampanijos pradžia. Užvakar socialiniuose tinkluose pasipylė kr
Apie ką yra naujoji Berta&Agency?
Dėl savo komandos sudėvėčiau geležines klumpes. Labiausiai mane žavi nenuilstantis jų noras kvestionuoti status quo ir kūrybiškas sugebėjimas atrasti sprendimus, atrodytų, sunkiausiose situ
Investicijų į kūrybiškumą dilema: remiantis tik skaičiais, garsių prekių ženklų sėkmės istorijų galėjo ir nebūti
Pastaruosius kelis dešimtmečius rinkodaros ir komunikacijos industrija mielai investavo į įvairias technologijas, duomenis ir performance marketing (vieningo lietuviško atitikmens
Kodėl nežinomybės ir karo akivaizdoje drąsi komunikacija prekių ženklams – būtina?
Vos mažiau nei prieš mėnesį rinkodaros specialistai po beveik dvejus metus trukusios COVID-19 pandemijos ruošėsi grįžti į primirštą lengvesnį gyvenimą. Tačiau vėl viskas atrodo kaip tol
Pandemija lyčių lygybę nubloškė į praeitį
Pasižiūrėjus į viešąją erdvę, atrodo, kad 2020-aisiais itin daug dėmesio sulaukė moterys: jų lyderystė praėjusiais metais buvo kaip niekad ryški politikos aikštelėje, visuomeninės sva
Darbas iš namų pasibaigs – o kas tada?
Jau daugiau kaip mėnesį gyvename karantino sąlygomis: ribojame socialinius kontaktus, esame priversti viešumoje dėvėti kaukes, laikytis saugaus atstumo ir, apskritai, esame reguliuojami kitų. A
Lyderystė krizės metu: kaip išlikti kelrodžiu iki pabaigos?
Įpusėjo trečia savaitė, kai gyvename karantino sąlygomis. Ir nors Lietuvoje dar ne pati blogiausia situacija, tačiau jau dabar pradedame jausti COVID-19 viruso socialinius, ekonominius, psicholo
Laikome karantino egzaminą: praktiniai patarimai verslui, kaip komunikuoti
Bene sunkiausias apribojimas, įvestas šalyje aną savaitę, buvo išlaikyti žmogiškąjį ryšį kelių metrų atstumu. (O dar sako, kad lietuviai – šalti žmonės.) Tačiau stiprus dabar gali b