Prekių ženklo „Rilastil“ žinomumo ir pardavimų didinimas
Ilgametis itališkos, dermatologų patikrintos kosmetikos gamintojas „Rilastil“ ir jo atstovaujama produkcija Lietuvoje palyginti dar mažai žinoma ir „neatrasta“ mūsų šalies gyventojų. Todėl šios kampanijos metu Lietuvos tikslinei auditorijai ne tik siekėme pristatyti šį prekių ženklą, bet ir paskatinti aktyvesnius „Rilastil“ produkcijos pardavimus šventiniu laikotarpiu tiek el. erdvėje, tiek fizinėse prekybos vietose. Įgyvendinta 2 mėn. trukmės integruota rinkodarinė kampanija apėmė socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“) komunikaciją ir reklamą, reklaminių skydelius „Delfi“ naujienų portale ir „Adnet Media“ tinkle, „JCDecaux“ skaitmeninę lauko reklamą Vilniaus mieste, pranešimus žiniasklaidai ir nuomonės formuotojų komunikaciją.
Užduotis
Didinant bendrą prekių ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos, pozicionuoti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produkciją ir paskatinti „Aqua“ bei „Hydrotenseur“ linijų pardavimus.
Rezultatai
- Į socialinių tinklų kampanijos turinį (traffic kampanija, dark ir organic įrašai, video ir kt.) buvo įsitraukta 209 708 kartus, o bendras kampanijos įsitraukimo koeficientas siekė 11 %.
- „Delfi“ ir „Adnet Media“ tinkle buvo sugeneruoti 6 255 309 reklaminių skydeliųparodymai ir 33 348 reklaminių skydelių paspaudimai.
- 39 skaitmeniniuose „JCDecaux“ reklaminiuose plotuose 2 sav. Vilniaus mieste transliuoti reklaminiai klipai parodyti 393 046 kartus.
- 8 nuomonės formuotojų plėtota komunikacija socialiniame tinkle „Instagram“ – 8 įrašai ir 131 stories– pasiekė 26 705 realius vartotojus.
- 2 pranešimai žiniasklaidai sugeneravo 15 publikacijų nacionaliniuose, regioniniuose ir specializuotuose naujienų portaluose, kurių bendras potencialus pasiekiamumas – daugiau kaip 700 000 realių vartotojų*.
- „Rilastil“ duomenimis, kampanijos metu fiksuotas ir reklamuotų produkcijos linijų „Aqua“ ir „Hydrotenseur“ pardavimo rodiklių augimas.
* Remiantis Gemius Audience bendra dienos realių vartotojų auditorija.
Įdomūs faktai
>200 tūkst. kartų
Tiek įsitraukimų į socialinių tinklų turinį
>33 tūkst.
Tiek reklaminių skydelių, vedančių įsigyti „Rilastil“ kosmetiką, paspaudimų
>26 tūkst.
Tiek realių „Instagram“ vartotojų auditorijos pasiekta
KLIENTAS:
Siromed PharmaPROJEKTO KOMANDA:
Projektų vadovė Greta Lopetkaitė, projektų vadovė Monika BaltakėPublikavimo data:
2021 11 20