Berta&Hakatonas

„Berta&Hakatonas“  – inovatyvus, netradicinis ir kūrybiškas būdas atkreipti jaunosios kartos darbuotojų dėmesį, o atkreipus – atrasti perspektyvius talentus studentų tarpe. Kartu studentams suteikta galimybė spręsti realų komunikacijos atvejį ir pritaikyti turimas teorines žinias praktiškai, sulaukti patarimų iš savo sričių profesionalų lūpų bei praplėsti profesinių pažinčių ratą. Be to, geriausiai pasirodžiusi studentų komanda buvo apdovanota 1500 Eur piniginiu prizu.

Užduotis

  • Rasti potencialių darbuotojų į laisvas jaunesniųjų specialistų pozicijas agentūroje.
  • Kurti santykį su komunikacijos studentų bendruomene ir demonsruoti lyderystę suburiant bendraminčių tinklą.
  • Sustiprinti „Berta&Agency“ agentūros, kaip patrauklaus, atviro, inovatyvaus ateities darbdavio įvaizdį.

Rezultatai

  • Iš viso į „Berta&Hakatonas“ užsiregistravo 60 studentų (20 komandų) iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir net Utenos.
  • Per vieną mėnesį buvo išpublikuoti 25 įrašai, pasiekta daugiau nei 74 tūkst. žmonių auditorija (reklamos biudžetas – 320 Eur).
  • „Facebook“ parodymai išaugo net du kartus – 250 000 su 4 proc. įsitraukimu.
  • LinkedIn“ parodymai organiškai išaugo dvigubai iki bene 20 000, o įsitraukimas – daugiau nei 10 kartų: nuo 3,77 proc. iki 45,64 proc.! 
  • 4 pranešimai spaudai, publikuoti  DELFI – didžiausiame Lietuvos naujienų portale, su daugiau nei 650 000 kasdienių lankytojų (šaltinis: „gemiusRating“, 2021 m. spalio–lapkričio mėn.). Papildomi 320 unikalių straipsnių paspaudimų gauti „Berta&“ socialinės medijos kanaluose. 
  • Nukreipiamasis puslapis buvo peržiūrėtas 545 kartus, vidutiniškai jame praleidžiant 5 min.
  • Po projekto pastebėtas išaugęs susidomėjimas praktika agentūroje, taip pat 2 dalyviai prisijungė prie Berta&komandos.

Įdomūs faktai

60
Tiek studentų (20 komandų) užsiregistravo per palyginti trumpą laikotarpį

74 000
Tokio dydžio pasiekta tikslinė auditorija soc. tinkluose

10 x
Tiek išaugę organiniai parodymai „LinkedIn“

2
Nauji kolegos ir pastebimai išaugęs susidomėjimas praktika agentūroje

RENGINIO ĮGYVENDINIMAS:

Renginių organizatoriai „Purslai“

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku