JUNG: patirkite, ką reiškia gyventi išmaniai
Viena pagrindinių „JUNG Vilnius“ veiklos šakų – protingo namo sistemos. Prieš dešimtmetį įmonė bene viena pirmųjų pasiūlė tokius išmanius sprendimus, kuriuos iki tol galėjome matyti tik filmuose: tam tikrų funkcijų valdymą balsu, judesiu, mobiliąja programėle ir panašiai, tad buvo sudėtinga suvokti, ką iš tikro reiškia gyventi išmaniai. Būtent produkto „neapčiuopiamumas“ ir buvo pagrindinė problema jį parduodant, todėl 2021 m. Vilniuje duris atvėrė „JUNG Showroom“ – pirmas toks demonstracinis protingo namo sistemų salonas Rytų Europoje, kuriame vos vieno apsilankymo metu galima pajausti, ką reiškia gyventi išmaniai ir apžiūrėti visą JUNG produktų asortimentą gyvai.
Užduotis
- Didinti „JUNG Showroom“ žinomumą ir paskatinti apsilankyti jame gyvai.
- Per kasdienio gyvenimo situacijas atskleisti išmaniųjų technologijų pranašumus, edukuoti.
- Sustiprinti „JUNG Vilnius“ kaip rinkos lyderio ir protingo namo sistemų eksperto suvokimą.
Tiesa, uždaroms patalpoms, namų ūkiams ir artimiems kontaktams taikyti COVID-19 apribojimai gerokai pakoregavo pirminį „JUNG Showroom“ pristatymo planą ir privertė ieškoti jo pristatymo alternatyvų bei būdų, kurie leistų sėkmingai pasiekti išsikeltus tikslus.
Rezultatai
- „JUNG Showroom“ turinys buvo parodytas daugiau nei 618 tūkst. kartų, pasiekiant 80 proc. tikslinės B2B tikslinės auditorijos ir beveik 68 proc. B2C auditorijos.
- Sugeneruota beveik 20 tūkst. įtraukimų, kurių vidutinis įtraukimo rodiklis vienam turinio vienetui – 7 proc.
- Reklamos prisiminimo rodiklis – daugiau nei 9 proc. (paprastai ~6 proc.)
- 5 vaizdo įrašų serija su Alfu Ivanausku iš viso peržiūrėta maždaug 63 tūkst. kartų, pasiekta daugiau nei 70 tūkst. vartotojų.
- Kampanijos laikotarpiu „JUNG Showroom“ aplankė daugiau nei 500 žmonių (įskaitant B2C ir B2B auditorijas), gauta dar daugiau užklausų.
- Socialiniuose tinkluose buvo publikuoti beveik 300 bendrai sukurtų organinių įrašų iš „JUNG Showroom“.
- Sulaukta daugiau nei 10 žiniasklaidos užklausų dėl komentarų, apsilankymų ir t.t. Taip pat įgyvendintos 4 turinio integracijos.
Kasmetiniame geriausių komunikacijos projektų konkurse „PR Impact Awards 2022“ kampanija pelnė II vietą skaitmeninės komunikacijos projektų kategorijoje.
Įdomūs faktai
9 %
Reklamos prisiminimo rodiklis
>10 000
Tiek sulaukta tiesioginių užklausų iš žiniasklaidos kanalų
618 000
Tiek buvo turinio parodymų B2B ir B2C auditorijoms (atitinkamai TA pasiekimas – 80 % ir 68 %)
KLIENTAS:
JUNG ViniusPROJEKTO KOMANDA:
Projektų direktorė Kristina SušinskaitėPublikavimo data:
2021 12 08