„Rilastil“ pavasario kampanija
„Rilastil“ kosmetikos prekių ženklas – Nr.1 Italijoje, tačiau Lietuvoje ši dermatologų patvirtinta kosmetika daugiau žinoma tik Vilniaus apylinkėse. Tęsdami kampanijas drauge su klientu „Siromedpharma“, siekiame prekių ženklo žinomumo didinimo ir pardavimų skatinimo.
Sukurtas naujas kūrybinis konceptas. Įgyvendinta mėnesio trukmės integruota rinkodarinė kampanija apėmė socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“) komunikaciją ir reklamą, reklaminius skydelius „Digital Matter“ tinkle, „JCDecaux“ skaitmeninę lauko reklamą Vilniaus mieste ir straipsnius naujienų portale „Delfi“.
Užduotis
Didinant bendrą prekių ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos, pozicionuoti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produkciją ir paskatinti „Aqua“ linijos pardavimus.
Rezultatai
- Socialinių tinklų kampanijos turinio (traffickampanija, dark ir organic įrašai, videokūrimas ir kt.) pirmo etapo pasiekiamumas buvo 198 207. Antrasis kampanijos etapas pasiekė 84 144 vartotojus bei sugeneravo daugiau nei daugiau nei 1,5 tūkst. paspaudimų į „Eurovaistinės“ internete svetainę.
- „Digital Matter“ tinkle buvo sugeneruoti 682 850 reklaminių skydelių parodymai ir 6 670 reklaminių skydelių paspaudimai.
- Per numatytą reklamos laikotarpį reklama pakartota 160 583 kartus 17-oje ekranų. Jie išdėstyti strategiškai svarbiose Vilniaus vietose (PC „Ozas“, PC „Panorama“, „Halės“ turguje, Broniaus Laurinavičiaus skvere ir t. t.).
- „Rilastil“ duomenimis, kampanijos metu fiksuotas reklamuotos „Aqua“ linijos pardavimo rodiklių augimas trijuose didžiuosiuose šalies miestuose.
Įdomūs faktai
~300 tūkst.
Tiek per 2 kampanijos etapus pasiekta vartotojų
>8 tūkst.
Tiek bendrai sugeneruota paspaudimų
KLIENTAS:
Siromed PharmaPROJEKTO KOMANDA:
Projektų vadovė Gintarė Dragūnaitė, jaunesnioji projektų vadovė Urtė PaldauskaitėKŪRYBINIS SPRENDIMAS:
Visual Marketing HousePublikavimo data:
2022 10 12