Simonos ir Jono Nainių protingi namai su JUNG

Nusprendę įsigyti erdvų būstą toliau nuo šurmuliuojančio sostinės centro Simona ir Jonas Nainiai turėjo esminį siekį: susikurti maksimaliai patogiai kasdienybei skirtą aplinką, atliepiančią aktyvių, šiuolaikišką gyvenimo būdą turinčių jaunų žmonių poreikius. Lūkestį maksimaliai atliepė JUNG protingo namo sistema, kurią žinoma pora be didelių dvejonių pasirinko ir įsidiegė naujuose namuose. Nematomas komfortas ir į bendrą namų interjerą subtiliai įsiliejantys, vieningo JUNG dizaino, intuityviai valdomi valdikliai, jungikliai ir kištukiniai lizdai – patogumai, be kurių Simona ir Jonas nebeįsivaizduoja savo gyvenimo. Jų geroji patirtis ir būstas tapo puikiu pavyzdžiu, kaip šiandieninės technologijos gali palengvinti buitį.

Užduotis

Patraukliai ir suprantamai pristatyti S. ir J. Nainių namuose įdiegtus JUNG protingo namo sprendimus, sudominti ir paskatinti svarstyti įsigyti. Taip pat didinti JUNG prekių ženklo ir gaminių bei siūlomų sprendimų žinomumą, kelti reputaciją.

Rezultatai

  • Iš viso Simona ir Jonas sukūrė ir pasidalino 65 turinio vienetais savo paskyrose „Instagram“ soc. tinkle.
  • stories bendras pasiekiamumas be reklamos – beveik 100 tūkst. sekėjų.
  • Simonos sukurtas reels sulaukė 2852 interakcijų, jį išsisaugojo 130 sekėjų (balandžio mėn. duomenys).
  • Turinys su Nainiais per JUNG soc. tinklus („Facebook“, „LinkedIn“) organiškai pasiekė virš 115 tūkst. auditoriją.
  • Išplatintas 1 pranešimas žiniasklaidai, kuris organiškai pasiekė 14 skirtingų žiniasklaidos kanalų – daugiau nei 5 realių vartotojų auditorija („gemiusAudience“ rugsėjo mėn. duomenys).
  • Paminėjimai žiūrimiausiose LNK televizijos gyvenimo būdo laidose: „Nuo… iki“, „Bus visko“ (be užsakomosios reklamos).
  • Integracija „Lrytas.tv“ laidoje „Būsto anatomija“, kurioje pristatyti tiek Nainių namai, tiek „JUNG Showroom“ (specialisto rubrikoje). Laidos peržiūros viršijo 100 tūkst.

Įdomūs faktai

200+ tūkst.
Tokią auditoriją organiškai pasiekėme per soc. tinklus

14
Tiek skirtingų žiniasklaidos kanalų organiškai sudomino pranešimas spaudai

3
Tiek skirtingų TV laidų, kuriose pristatyti Nainių protingi namai, parodė prekių ženklą

KLIENTAS:

JUNG Vilnius

PROJEKTO KOMANDA:

Projektų direktorė Kristina Sušinskaitė, jaunesnioji projektų vadovė Urtė Paldauskaitė

FILMAVIMAS IR MONTAŽAS:

Videoturinio koordinatorius Paulius Ivaškevičius

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti