„Geberit“ vonios renovacijos ir pinigų susigrąžinimo (cashback) kampanija

Pavasaris ir vasara – metas, kai žmonės dažniausiai remontuojasi namus, nes laikotarpis leidžia ne tik palankesnes darbo sąlygas, bet ir todėl, kad beatostogaujant būstas „atsinaujina“. Klientas prekiauja aukštos kokybės santechnine įranga ir norėjo paskatinti žmones pasidalinti vonios kambario „prieš ir po“ fotografijomis (privačiomis ir neviešinamomis). Kaip paskatinimą pirkėjai, užregistravę savo „Geberit“ produkcijos čekį, galėjo atgauti dalį sumokėtos sumos.

Užduotis

Didinti cashback akcijos žinomumą ir atvesti klientus į svetainę.

Rezultatai

Kampanijai buvo pasitelkti socialiniai tinklai „Facebook“ ir „Instagram“. Jos įgyvendinimui buvo sukurta 4 etapų vizualika (statiniai, dinaminiai, stories formato vizualai), kuri kvietė palikti kontaktus ir pasinaudoti galimybe atgauti dalį svajonių vonios kambariui išleistų pinigų. Pasiekta beveik 220 tūkst. unikalių vartotojų, o turinys parodytas daugiau nei 1,9 mln. kartų. CTR (click-through-rate) viršijo 3,5 proc., o akcijos paspaudimų į akcijos polapį skaičius – net 40 000. Pradžioje išsikelti tikslai buvo viršyti beveik 3 kartus!

Įdomūs faktai

40 642
Tiek sugeneruota atėjimų į svetainę (traffic)

219 541
Tiek pasiekta unikalių vartotojų (reach)

3
Tiek kartų viršytas kampanijos KPI

KLIENTAS:

Geberit

PROJEKTO KOMANDA:

Soc. medijos komandos vadovė Monika Baltakė

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku