„Geberit“ vonios renovacijos ir pinigų susigrąžinimo (cashback) kampanija
Pavasaris ir vasara – metas, kai žmonės dažniausiai remontuojasi namus, nes laikotarpis leidžia ne tik palankesnes darbo sąlygas, bet ir todėl, kad beatostogaujant būstas „atsinaujina“. Klientas prekiauja aukštos kokybės santechnine įranga ir norėjo paskatinti žmones pasidalinti vonios kambario „prieš ir po“ fotografijomis (privačiomis ir neviešinamomis). Kaip paskatinimą pirkėjai, užregistravę savo „Geberit“ produkcijos čekį, galėjo atgauti dalį sumokėtos sumos.
Užduotis
Didinti cashback akcijos žinomumą ir atvesti klientus į svetainę.
Rezultatai
Kampanijai buvo pasitelkti socialiniai tinklai „Facebook“ ir „Instagram“. Jos įgyvendinimui buvo sukurta 4 etapų vizualika (statiniai, dinaminiai, stories formato vizualai), kuri kvietė palikti kontaktus ir pasinaudoti galimybe atgauti dalį svajonių vonios kambariui išleistų pinigų. Pasiekta beveik 220 tūkst. unikalių vartotojų, o turinys parodytas daugiau nei 1,9 mln. kartų. CTR (click-through-rate) viršijo 3,5 proc., o akcijos paspaudimų į akcijos polapį skaičius – net 40 000. Pradžioje išsikelti tikslai buvo viršyti beveik 3 kartus!
Įdomūs faktai
40 642
Tiek sugeneruota atėjimų į svetainę (traffic)
219 541
Tiek pasiekta unikalių vartotojų (reach)
3
Tiek kartų viršytas kampanijos KPI
KLIENTAS:
GeberitPROJEKTO KOMANDA:
Soc. medijos komandos vadovė Monika BaltakėPublikavimo data:
2022 10 12