„The Body Shop“ tvaresnis mėnuo: „Veganuary“
Pasaulinė grožio kampanija „The Body Shop“ išsikėlė ambicingą tikslą iki 2023 m. gruodžio mėn. tapti pirmąja tokio masto kosmetikos gamintoja, eliminavusia visus gyvūninės kilmės ingredientus iš savo produkcijos formulių. Tai reiškia, jog visi „The Body Shop“ produktai be išimties bus 100 proc. veganiški, pagaminti be jokios skriaudos gyvūnams, o visos produktų formulės turės auksinius Veganų draugijos sertifikatus.
Užduotis
Simboliškai minint veganizmo mėnesį – „Veganuary“ (angl. Vegan + January), pakviesti Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekta sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.
Rezultatai
- Prie kampanijos iš viso neatlygintinai prisijungė 10 nuomonės formuotojų.
- Apie šią „The Body Shop“ vykdomą iniciatyvą iš viso pasidalinta 47 „Instragam“ istorijose ir 2 „Facebook“ bei „Instagram“ įrašuose, o bendras auditorijos pasiekiamumas – daugiau kaip 60 tūkst. vartotojų.
- Išpublikuotas pranešimas žiniasklaidai, kurio bendra auditorija siekė daugiau kaip 734 tūkst. vartotojų.
Įdomūs faktai
10
Tiek neatlygintinai prisijungusių nuomonės formuotojų
>49
Tiek išpublikuotų turinio vienetų
>60 tūkst.
Tiek vartotojų pasiekta per soc. tinklus
>734 tūkst.
Tiek vartotojų pasiekta per žiniasklaidos kanalus
KLIENTAS:
The Body ShopPROJEKTO KOMANDA:
Vyresnioji projektų vadovė Greta Lopetkaitė, jaunesnioji projektų vadovė Erika MičiulienėPublikavimo data:
2022 03 29