#VenipakCreators („Venipak“ kūrėjai)
Geriausiai atpažįstami tarptautinės siuntų bendrovės „Venipak“ veidai išorėje – kurjeriai, kuriuos galima sutikti tiek didmiesčių gatvėse ar atokiausiuose Lietuvos kampeliuose, tiek prie savo namų durų. Visgi šįkart bendrovė pristatė darbdavio kampaniją, kurioje pagrindinis vaidmuo teko biuro darbuotojams, kuriantiems prekių ženklą „iš vidaus“.
Kampanijos tikslas – per skirtingų darbuotojų portretus (pozicijas) parodyti, kad „Venipak“ yra stabilus, inovatyvus ir sėkmingai augantis verslas, tarptautinė įmonė, galinti pasiūlyti plačias tobulėjimo ir karjeros galimybes skirtingų sričių specialistams. Mis visi atsakymai, Progreso kūrėjas, Iššūkių valdytojas, Gerų sprendimų ekspertė, Žmonių motyvatorė – taip neįprastai ir šmaikščiai pristatyti kampanijos veidai. Jais tapo esami „Venipak“ darbuotojai, sutikę pasidalinti savo karjeros istorijomis ir patirtimis įmonėje. Tai leido padidinti ir esamų darbuotojų įsitraukimą, motyvaciją, skatinti pasididžiavimą darbdaviu. Taip pat kampanijos metu stiprintas įmonės ekspertiškumas darbdavio temoje, skiriant dėmesį veiklos tarptautiškumui.
Užduotys
- Formuoti „Venipak“ kaip patrauklaus darbdavio įvaizdį.
- Atskleisti karjeros galimybes įmonėje, pozicijų įvairovę.
- Įtraukti esamus įmonės darbuotojus ir paversti juos ambasadoriais.
Priemonės
- Socialiniai tinklai: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube (tiek įmonės, tiek pačių darbuotojų)
- Digital vitrinos šalia verslo centrų Vilniaus mieste
- Ekranai verslo centruose Vilniuje
- 2 sav. trukmės turinio projektas naujienų portale „Delfi.lt“
Rezultatai
- Delfi.lt turinio projektas sugeneravo daugiau nei 15 tūkst. atvertimų.
- Delfi.lt banerinės kampanijos planas buvo įvykdytas su 6,26 proc. perviršiu
- Transliacijų lauko vitrinose planas buvo įvykdytas su 42 proc. perviršiu
- Reklamos transliacijos verslo centruose pasiekė 313 010 kontaktų.
Klientas:
VenipakPublikavimo data:
2023 10 20