Savanorystė kultūroje: patirk užkulisių magiją!

2020-aisiais metais atlikto „Gyventojų dalyvavimo kultūroje ir pasitenkinimo kultūros paslaugomis“ tyrimo duomenimis, Lietuvoje savanoriavo ar socialiai dalyvavo kultūrinėse veiklose kas penktas šalies gyventojas (21 proc.). Tai – dvigubai daugiau nei 2017 ar 2014 metais. Visgi, lyginant su kitomis Europos šalimis, esame tarp rečiausiai savanoriaujančių gyventojų. Todėl drauge su Lietuvos Respublikos kultūros ministerija sukūrėme kampaniją, kurios tikslas – pasitelkiant kitų savanorių patirtis paskatinti visuomenę rinktis savanorystę kultūros sektoriuje.

Kampanijos tikslinė auditorija apėmė platų amžiaus diapazoną – savanorystė neturi amžiaus cenzo. Kiekviena amžiaus grupė buvo pasiekiama ne tik jiems pritaikytais kanalais, bet ir skirtingo amžiaus savanorių istorijomis.

Projektas finansuotas Europos socialinio fondo veiksmų programos prioriteto „Techninė parama, skirta informuoti apie veiksmų programą ir jai vertinti“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Užduotys

  • Atkreipti visuomenės dėmesį į savanorystės kultūros srityje kuriamą naudą ne tik valstybei, bet ir pačiam savanoriui asmeniškai.
  • Didinti įsitraukusių į savanorystę ir bendruomenines veiklas gyventojų skaičių.
  • Plėsti įsitraukiančių į kultūros savanorystę amžiaus ribas.
  • Skatinti savanorystę įvairiuose šalies regionuose, kad geografinis pasiskirstymas būtų tolygesnis.

Priemonės

  • Socialiniai tinklai: Facebook ir Instagram
  • 4 savaičių lauko reklama 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose
  • 4 savaičių TV reklama LNK kanalų grupėje

 

Klientas:

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku