Vasaros kampanija. „Klausos sutrikimą žmonės pastebi greičiau nei aparatą“
Klausos aparatų nešiojimas visuomenėje vis dar stigmatizuojamas. Su klausos centru „Audiomedika“ vasaros metu 5 didžiuosiuose miestuose ir spaudoje/žiniasklaidoje vykdyta kampanija, skatinanti suprasti, kad klausos aparatas yra praktiškai nepastebimas, tačiau gerokai pagerina gyvenimo kokybę. „Klausos sutrikimą žmonės pastebi greičiau nei aparatą“ – tokia buvo esminė kampanijos žinutė.
Užduotis
- Mažinti klausos aparatų nešiojimo stigmatizaciją.
- Kviesti spręsti savo klausos problemas, pasitikrinti laiku
Rezultatai
- Visą vasarą vykdyta „JCDecaux“ reklaminė kampanija 5 didžiausiuose Lietuvos miestuose. Iš viso surinkta reklaminės kampanijos kontaktų – 6,186,793. Pasirinktos vietos netoli gydymo įstaigų.
- Publikuotas viršelis žurnale „Legendos“.
- Publikuotas pranešimas spaudai – interviu su vaikystėje klausos aparatą vengusiu nešioti vaikinu.
- Pranešimas spaudai atkreipė didžiųjų (delfi.lt, lrytas.lt) ir regioninių (jp.lt) naujienų portalų dėmesį.
Įdomūs faktai
>6 mlijonai
Tiek lauko reklama surinkta kontaktų.
~15 tūkstančių
Tiek žmonių pasiekta reklama žurnale „Legendos“
KLIENTAS::
AudiomedikaPROJEKTO KOMANDA::
Projektų vadovė Gintarė Dragūnaitė, kūrybos vadovas Tomas KiršaPublikavimo data:
2022 12 01