Vasaros kampanija. „Klausos sutrikimą žmonės pastebi greičiau nei aparatą“

Klausos aparatų nešiojimas visuomenėje vis dar stigmatizuojamas. Su klausos centru „Audiomedika“ vasaros metu 5 didžiuosiuose miestuose ir spaudoje/žiniasklaidoje vykdyta kampanija, skatinanti suprasti, kad klausos aparatas yra praktiškai nepastebimas, tačiau gerokai pagerina gyvenimo kokybę. „Klausos sutrikimą žmonės pastebi greičiau nei aparatą“ – tokia buvo esminė kampanijos žinutė.

Užduotis

  • Mažinti klausos aparatų nešiojimo stigmatizaciją.
  • Kviesti spręsti savo klausos problemas, pasitikrinti laiku

Rezultatai

  • Visą vasarą vykdyta „JCDecaux“ reklaminė kampanija 5 didžiausiuose Lietuvos miestuose. Iš viso surinkta reklaminės kampanijos kontaktų – 6,186,793. Pasirinktos vietos netoli gydymo įstaigų.
  • Publikuotas viršelis žurnale „Legendos“.
  • Publikuotas pranešimas spaudai – interviu su vaikystėje klausos aparatą vengusiu nešioti vaikinu.
  • Pranešimas spaudai atkreipė didžiųjų (delfi.lt, lrytas.lt) ir regioninių (jp.lt) naujienų portalų dėmesį.

Įdomūs faktai

>6 mlijonai 
Tiek lauko reklama surinkta kontaktų.

~15 tūkstančių
Tiek žmonių pasiekta reklama žurnale „Legendos“

 

KLIENTAS::

Audiomedika

PROJEKTO KOMANDA::

Projektų vadovė Gintarė Dragūnaitė, kūrybos vadovas Tomas Kirša

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku