AEG ir Deivydo Praspaliausko prieskonių projektas
Pardavimų skatinimo kampanija, kviečianti Lietuvos gyventojus įsigyti AEG prekių ženklo garinę orkaitę ar kombinuotą kaitlentę bei papildomai gauti AEG ir D. Praspaliausko partnerystę įprasminančią dovaną. Dovanos rinkinį sudarė: AEG x D. Praspaliausko prieskoniai + virtuvės šefo autorinė knyga.
Užduotis
„Berta&Agency“ užduotis – pasirūpinti, kad D. Praspaliausko kurti prieskoniai įgytų AEG rūbą ir simbolizuotų abiejų šalių partnerystės rezultatą.
Rezultatai
- Sukurta prieskonių dovanų rinkinio idėja bei vizualinis konceptas
- Sukurtas AEG prekių ženklo stilistiką atitinkantis prieskonių pakuočių (dėžučių, indelių lipdukų, skrajučių) dizainas
- Paruošti kūrybiniai prieskonių aprašymai, kurie naudoti atspausdintoje skrajutėje (skrajutė buvo dedama į kiekvieną prieskonių rinkinio dėžutę), taip pat kampanijos polapyje
- Atrinktas visiems pakuotės elementams tinkantis popierius, pasirūpinta spauda, indelių užpildymu, supakavimu
- Suorganizuota prieskonių ir viso AEG dovanos rinkinio fotosesija, nuotraukos naudojamos AEG baneriuose ir kampanijos svetainėje
- Sukurti kampaniją ir dovanos rinkinį pristatantys tekstai polapiui https://www.aeg.lt/local/prieskoniai/
KLIENTAS:
AEGPROJEKTO KOMANDA:
projektų vadovė Sigita Daubarė, vyresnioji projektų vadovė Greta LopetkaitėPublikavimo data:
2022 11 30