Asociacijos „Klaipėdos regionas“ įvaizdžio formavimas ir stiprinimas

Jau dešimtį metų veikianti asociacija „Klaipėdos regionas“ vienija visas septynias Klaipėdos regiono savivaldybes – Klaipėdos miesto, Klaipėdos rajono, Kretingos, Neringos, Palangos miesto, Skuodo rajono ir Šilutės rajono. Siekiant atliepti regiono viziją – Vakarų Lietuva – tvarios jūrinės ekonomikos lyderė Baltijos jūros regione, turtinga patirčių apsilankantiems ir dosni gerovės gyvenantiems – 2021 m. metų vasarą suformuota ir patvirtinta Klaipėdos regiono specializacijos strategija iki 2030 m. Be ekonominės gerovės augimo, vienas iš Strategijos tikslų yra skatinti regioninės bendradarbiavimo platformos atsiradimą. Tam buvo svarbi įvairiapusė, tikslinga ir regiono įvaizdį formuojanti bei stiprinanti komunikacija.

Užduotis

  • Teikiamomis komunikacijos ir viešųjų ryšių paslaugomis užtikrinti pozityvų ir kompetentingą asociacijos „Klaipėdos regionas“ įvaizdį viešojoje erdvėje bei dalytis informacija apie Asociacijos vykdomas veiklas ir projektus.
  • Pasitelkiant komunikaciją socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „LinkedIn“ formuoti ir stiprinti Asociacijos įvaizdį, informuoti apie Asociacijos ir Klaipėdos regiono savivaldybių veiklas, iniciatyvas bei projektus, Regiono specializacijos strategijos įgyvendinimą.
  • Teikiamomis kūrybinėmis ir grafinio dizaino paslaugomis užtikrinti kokybišką vizualinę komunikaciją su esamais ir būsimais Klaipėdos regiono partneriais efektyviai reprezentuojant Asociacijos veiklas ir vykdomus projektus.

Rezultatai

  • Per metus parengti ir išplatinti pranešimai žiniasklaidai buvo matomi ne tik regiono portaluose, tačiau ir nacionaliniuose kanaluose, o bendras realių vartotojų pasiekiamumas – ~2,28 mln.
  • Kas mėnesį rengti asociacijos „Klaipėdos regionas“ vienlapiai dalijimuisi su Regiono partneriais;
  • Rengti ketvirtiniai asociacijos „Klaipėdos regionas“ naujienlaiškiai, siunčiami Asociacijos naujienlaiškio prenumeratoriams;
  • Per metus patalpinti 96 įrašai Asociacijos „Facebook“ paskyroje, 87 įrašai „LinkedIn“ paskyroje. Numatyta socialinių tinklų komunikacijos apimtis abiejose platformose viršyta beveik du kartus;
  • Sukurti vizualų šablonai asociacijos „Klaipėdos regionas“ vienlapiams, naujienlaiškiams, komunikacijai socialiniuose tinkluose, vientisa vizualinė komunikacija išlaikyta visus metus;
  • Prisidėta prie svarbių asociacijos „Klaipėdos regionas“ įvykių komunikacijos, vykdyti kiti darbai – Asociacijos 10-mečio komunikacija ir dovanos savivaldybėms, Palangoje vykusios Baltijos jūros šalių subregionų bendradarbiavimo platformos metinės konferencijos komunikacija

Įdomūs faktai

~2,28 mln.
Realių vartotojų pasiekta platintais pranešimais žiniasklaidai.

>57 tūkst.
Tiek vidutiniškai vartotojų kas mėnesį pasiekdavo komunikacija Asociacijos „Facebook“ paskyroje. Vidutinis įrašų parodymų skaičius per mėnesį „LinkedIn“ paskyroje – 2767.

10
Tokio vidutinio įsitraukimo procentais rodiklio sulaukta asociacijos „Facebook“ paskyroje.

>3,3 tūkst. 
Toks skaičius paspaudimų ant nuorodų sugeneruotas Asociacijos „Facebook“ paskyroje.

KLIENTAS:

Asociacija „Klaipėdos regionas“

PROJEKTO KOMANDA:

Projektų direktorė Dovilė Rusytė, projektų koordinatorė Gabija Laibakojytė, jaunesnioji soc. medijos projektų vadovė Urtė Paldauskaitė

KŪRYBINIS SPRENDIMAS:

Tomas Kirša

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku