„The Body Shop“ Kalėdų paramos akcija
Kai kurias šeimas pasaulinė pandemija sukrėtė ypač stipriai, todėl kalėdiniu laikotarpiu pakvietėme žinomas Lietuvos moteris prisijungti prie „The Body Shop“ organizuojamos kilnios paramos akcijos. Bendradarbiaudami su organizacija „Caritas“ skatinome paremti Motinos ir vaiko globos namuose gyvenančias bei vaikų dienos centrą „Vilties angelas“ lankančias šeimas, kurios stokoja būtiniausių kasdienių reikmenų. Siekdami abipusio džiaugsmo, nuomonės formuotojoms dovanojame tai, kuo „The Body Shop“ pasižymi geriausiai – šventine produkcija užpildytus maišelius. Kad šventinis gerumas sklistų toliau, mainais ištuštintą maišelį kvietėme užpildyti šioms šeimoms būtiniausiais daiktais.
Užduotis
Paskatinti žinomas Lietuvos moteris prisijungti prie „The Body Shop“ inicijuotos kalėdinės akcijos, ne tik paremiant kasdienėmis buities priemonėmis pastarųjų stokojančias šeimas, bet ir nušviečiant apie šios paramos poreikį gausias sekėjų gretas. Tokiu būdu kartu stiprinant ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo, visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.
Rezultatai
- Prie kampanijos iš viso prisijungė 10 žinomų Lietuvos moterų.
- „Caritas“ Motinos ir vaiko globos namuose gyvenančioms bei vaikų dienos centrą „Vilties angelas“ laikančioms šeimoms įteikta 10 paramos rinkinių.
- Apie šią „The Body Shop“ vykdomą iniciatyvą iš viso pasidalinta 2 „Instragam“ įrašuose ir 200 „Instagram“ istorijų, kurių bendra žiūrėjimo auditorija siekė daugiau kaip 140 tūkst. vartotojų.
Įdomūs faktai
10
Tiek nuomonės formuotojų neatlygintinai prisijungė
>200
Tiek turinio vienetų išpublikuota
>140 tūkst.
Tiek vartotojų pasiekta per soc. tinklus
KLIENTAS:
The Body ShopPROJEKTO KOMANDA:
Projektų vadovė Greta LopetkaitėPublikavimo data:
2020 12 15