




Tarptautinės „Jung_smart“ Instagram paskyros administravimas ir vystymas
„JUNG Vilnius“ aktyvią komunikaciją „Facebook“ vykdo jau nuo 2015 metų. Visgi vis labiau populiarėjant verslų komunikacijai skirtinguose socialiniuose tinkluose, 2019 metais buvo pajaustas poreikis komunikaciją apie išmanius namus bei jungiklius perkelti ir į „Instagram“ platformą. Socialinis tinklas, kuris yra skirtas būtent nuotraukų bei vaizdų dalinimuisi – puiki erdvė verslui, kurio produktas apima interjero sprendimus bei išmaniųjų namų technologijas, padedančias sukurti estetiškai atrodančią ir komfortišką aplinką.
Kadangi „JUNG Vilnius“ veiklą vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėse šalyse, „Instagram“ platforma yra orientuota į Baltijos šalių rinkas.
Užduotis
- Per vizualiai patrauklų, įkvepiantį turinį pristatyti „JUNG Vilnius“ produktų asortimentą.
- Edukuoti auditoriją apie protingo namo sistemą ir jos galimybes.
- Suburti bei plėsti interjero dizainerių, architektų bei namų interjeru besidominčių sekėjų bendruomenę, skatinti jos įsitraukimą.
- Stiprinti „JUNG Vilnius“ įvaizdį ir reputaciją Baltijos šalyse.