Berta-And-Agency_clients-klientai_Jung-Vilnius-tarptautines-jung-smart-instagram-paskyros-administravimas-ir-vystymas_JUNG_IG-paskyra
Berta-And-Agency_clients-klientai_Jung-Vilnius-tarptautines-jung-smart-instagram-paskyros-administravimas-ir-vystymas_JUNG_IG-Reels_Instagram
Berta-And-Agency_clients-klientai_Jung-Vilnius-tarptautines-jung-smart-instagram-paskyros-administravimas-ir-vystymas_Nainys_-Story_Instagram
Berta-And-Agency_clients-klientai_Jung-Vilnius-tarptautines-jung-smart-instagram-paskyros-administravimas-ir-vystymas_Stasiulytė_Story_Instagram

Tarptautinės „Jung_smart“ Instagram paskyros administravimas ir vystymas

„JUNG Vilnius“ aktyvią komunikaciją „Facebook“ vykdo jau nuo 2015 metų. Visgi vis labiau populiarėjant verslų komunikacijai skirtinguose socialiniuose tinkluose, 2019 metais buvo pajaustas poreikis komunikaciją apie išmanius namus bei jungiklius perkelti ir į „Instagram“ platformą. Socialinis tinklas, kuris yra skirtas būtent nuotraukų bei vaizdų dalinimuisi – puiki erdvė verslui, kurio produktas apima interjero sprendimus bei išmaniųjų namų technologijas, padedančias sukurti estetiškai atrodančią ir komfortišką aplinką.

Kadangi „JUNG Vilnius“ veiklą vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėse šalyse, „Instagram“ platforma yra orientuota į Baltijos šalių rinkas.

Užduotis

  • Per vizualiai patrauklų, įkvepiantį turinį pristatyti „JUNG Vilnius“ produktų asortimentą.
  • Edukuoti auditoriją apie protingo namo sistemą ir jos galimybes.
  • Suburti bei plėsti interjero dizainerių, architektų bei namų interjeru besidominčių sekėjų bendruomenę, skatinti jos įsitraukimą.
  • Stiprinti „JUNG Vilnius“ įvaizdį ir reputaciją Baltijos šalyse.

Rezultatai

  • Sukurta „Instagram“ Jung_smart paskyra bei organiškai užauginta daugiau nei 5 tūkstančių sekėjų auditorija.
  • Paskyroje vykdoma aktyvi kasdienė komunikacija. Šiuo metu pasidalinta daugiau nei 200 įrašų apie „JUNG“ gaminius.
  • Komunikacija papildoma story formato įrašais, kuriuos vidutiniškai peržiūri apie 300 vartotojų.
  • Vidutiniškai per mėnesį paskyroje patalpinti įrašai pasiekia apie 20 tūkst. žmonių auditoriją.
  • Vidutiniškas įrašų įsitraukimo rodiklis siekia 2.5%.
  • Vidutiniškai įrašus pamėgsta 53 vartotojais, o vaizdo įrašus peržiūri daugiau nei 1,4 tūkst.
  • Bendradarbiaujant su 9 nuomonės formuotojais „Instagram“ paskyroje buvo persidalinta daugiau nei 300 story, kuriuose demonstruojami „JUNG“ jungikliai ir protingo namo sistemos galimybės, pristatomas „JUNG Showroom”.

Įdomūs faktai

>5 tūkstančiai
Tiek organiškai užauginta daugiau  sekėjų auditorija.

~20 tūkstančių
Tiek vidutiniškai įrašai pasiekia apie 20 tūkst. žmonių.

 

KLIENTAS:

JUNG Vilnius

PROJEKTO KOMANDA:

Soc. medijos komandos vadovė Monika Šimkevičiūtė-Baltakė, jaunesnioji projektų vadovė Urtė Paldauskaitė

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku