„Devoteam Lietuva“ prekių ženklo žinomumo didinimas
Debesijos technologijų įmonė „Devoteam Lietuva“, anksčiau žinoma „Claudeon“ vardu, 2022 m. vasarą tapo daugiau nei 10 000 darbuotojų turinčios prancūzų informacinių technologijų kompanijos „Devoteam“ dalimi. Šios nedidelės apimties skaitmeninės kampanijos siekis – padėti stiprinti bendrą „Devoteam Lietuva“ prekių ženklo vardo žinomumą tarp tikslinės auditorijos mūsų šalyje.
Užduotis
Komunikacijai pasitelkus video turinį, IT studentų bei potencialių darbuotojų Vilniuje ir Kaune dėmesį buvo siekiama patraukti skaitmenine, patrauklaus darbdavio įvaizdį stiprinančia video klipo reklama socialinių tinklų „Facebook“, „Instagram“ ir „Youtube“ kanaluose.
Rezultatai
- Sukurtas 30 sek. reklaminis vaizdo klipas ir jo adaptacijos „Facebook“, „Instagram“ ir „Youtube“ kanalams.
- 2 savaičių trukmės vaizdo klipo reklaminė kampanija:
- „Facebook“ ir „Instagram“ tinkle pasiekė >400 tūkst. vartotojų, sugeneravo per >800 tūkst. parodymų ir 1484 paspaudimus, o įsitraukimo rodiklis siekė 6 proc.
- „Youtube“ kanale sugeneravo >300 tūkst. parodymų, 985 paspaudimus, pasiekė 34,6 proc. įsitraukimo rodiklį.
Įdomūs faktai
>1 milijonas
Tiek vaizdo klipo parodymų per mėnesį skaitmeninėje erdvėje sugeneravo kampanija
~2500
Tiek paspaudimų, vedančių į „Devoteam Lietuva“ karjeros skiltį
<2000
Kampanijos biudžetas eurais
KLIENTAS:
DevoTeam LietuvaPROJEKTO KOMANDA:
Vyresnioji projektų vadovė Greta Lopetkaitė, soc. medijos koordinatorė Kamilė GutauskaitėKŪRYBINIS SPRENDIMAS:
Kūrybos ir soc. medijos komandų vadovė Vaida DaknienėFILMAVIMAS IR MONTAŽAS:
EpicShotPublikavimo data:
2023 02 20