„Devoteam Lietuva“ prekių ženklo žinomumo didinimas

Debesijos technologijų įmonėDevoteam Lietuva“, anksčiau žinomaClaudeon vardu, 2022 m. vasarą tapo daugiau nei 10 000 darbuotojų turinčios prancūzų informacinių technologijų kompanijos „Devoteam“ dalimi. Šios nedidelės apimties skaitmeninės kampanijos siekis – padėti stiprinti bendrą „Devoteam Lietuva“ prekių ženklo vardo žinomumą tarp tikslinės auditorijos mūsų šalyje. 

Užduotis

Komunikacijai pasitelkus video turinį, IT studentų bei potencialių darbuotojų Vilniuje ir Kaune dėmesį buvo siekiama patraukti skaitmenine, patrauklaus darbdavio įvaizdį stiprinančia video klipo reklama socialinių tinklų „Facebook“, „Instagram“ ir „Youtube“ kanaluose. 

Rezultatai

  • Sukurtas 30 sek. reklaminis vaizdo klipas ir jo adaptacijos „Facebook“, „Instagram“ ir „Youtube“ kanalams. 
  • 2 savaičių trukmės vaizdo klipo reklaminė kampanija: 
    • „Facebook“ ir „Instagram“ tinkle pasiekė >400 tūkst. vartotojų, sugeneravo per >800 tūkst. parodymų ir 1484 paspaudimus, o įsitraukimo rodiklis siekė 6 proc. 
    • „Youtube“ kanale sugeneravo >300 tūkst. parodymų, 985 paspaudimus, pasiekė 34,6 proc. įsitraukimo rodiklį. 

Įdomūs faktai

>1  milijonas
Tiek vaizdo klipo parodymų per mėnesį skaitmeninėje erdvėje sugeneravo kampanija

~2500
Tiek paspaudimų, vedančių į „Devoteam Lietuva“ karjeros skiltį

<2000 
Kampanijos biudžetas eurais

 

KLIENTAS:

DevoTeam Lietuva

PROJEKTO KOMANDA:

Vyresnioji projektų vadovė Greta Lopetkaitė, soc. medijos koordinatorė Kamilė Gutauskaitė

KŪRYBINIS SPRENDIMAS:

Kūrybos ir soc. medijos komandų vadovė Vaida Daknienė

FILMAVIMAS IR MONTAŽAS:

EpicShot

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku