„Rilastil“ rudens kampanija. Paprasta pamilti jos tikrumą

„Rilastil“ palyginti naujas kosmetikos prekių ženklas Lietuvoje. Pirmą kartą daugiau dėmesio norėta skirti „D-Clar“ kosmetikos linijai, skirtai pigmentinių dėmių turinčiai odai. Spalio mėnesį įgyvendinta prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimo kampanija.

Užduotis

Klientas išskyrė kelis iššūkius, su kuriais susiduria prekių ženklas. Jie buvo susiję su prekių ženklo žinomumu.
Suformuluota užduotis agentūrai – išgryninti kūrybinę idėją ir suplanuoti ir įgyvendinti integruotos komunikacijos kampaniją.
Kampanijos komunikacijos tikslai buvo:

  • Didinti „Rilastil“ prekių ženklo žinomumą per „D-Clar“ liniją.
  • Tikslinei auditorijai pristatyti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produktų liniją.

Verslo tikslas – pardavimų skatinimas.

KLIENTAS:

Siromed Pharma

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti