„Rilastil“ rudens kampanija. Paprasta pamilti jos tikrumą

„Rilastil“ palyginti naujas kosmetikos prekių ženklas Lietuvoje. Pirmą kartą daugiau dėmesio norėta skirti „D-Clar“ kosmetikos linijai, skirtai pigmentinių dėmių turinčiai odai. Spalio mėnesį įgyvendinta prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimo kampanija.

Užduotis

Klientas išskyrė kelis iššūkius, su kuriais susiduria prekių ženklas. Jie buvo susiję su prekių ženklo žinomumu.
Suformuluota užduotis agentūrai – išgryninti kūrybinę idėją ir suplanuoti ir įgyvendinti integruotos komunikacijos kampaniją.
Kampanijos komunikacijos tikslai buvo:

  • Didinti „Rilastil“ prekių ženklo žinomumą per „D-Clar“ liniją.
  • Tikslinei auditorijai pristatyti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produktų liniją.

Verslo tikslas – pardavimų skatinimas.

Rezultatai

  • Išlaikytas vieningas komunikacinis leitmotyvas  skaitmeninėje erdvėje: „Rilastil“ išieškotas ir kokybiškas odos priežiūros sprendimas.
  • Sukurtas kūrybinis konceptas. Naudotas „Instagram“ rėmelis su raktine žinute, kviečiantis moteris susitapatinti, priimti save, nesigėdyti odos netobulumų, tuo pačiu siūlant galimybę juos išspręsti.
  • Pagrindinė žinutė: Paprasta pamilti jos tikrumą. Odai – tik malonūs saulės prisiminimai su #Rilastil D-CLAR linija pigmentuotai odai.
  • Naudoti kokybės ženklai, kurie vizualiai užtvirtino geros sudėties ir Nr.1 Italijoje žinutes.
  • USP – nereikia gėdytis to, ką galima išspręsti kokybiška kosmetika. Tikrumas – tiek apie odą, tiek apie jos savininkę.
  • Kampanija vykdyta per skaitmeninius kanalus, radiją, prekių ženklas išskirtas pardavimo vietose.
  • Reklaminio klipo įgarsinimui buvo pasirinktas Indrės Kavaliauskaitės balsas dėl jau turimo didelio atpažįstamumo visuomenėje.
  • Pasiekti suplanuoti Digital kampanijos rezultatai.
  • Klientas fiksavo pardavimų augimą.

Įdomūs faktai

~363 tūkst.
Tiek klausytojų bendroje auditorijoje pasiekė informacija apie prekių ženklą per radiją.

10
Tiek surengta radijo konkursų rytinio eterio metu.

~2,2 mln.

Tiek kartų bendroje auditorijoje radijo stoties eteryje buvo išgirsta informacija apie prekių ženklą.

~1 mln.

Tiek parodymų skaitmeninėje erdvėje sugeneravo ši kampanija.

~16 tūkst.

Tiek paspaudimų skaitmeninėje erdvėje sugeneravo ši kampanija.

KLIENTAS:

Siromed Pharma

PROJEKTO KOMANDA:

Projekto vadovė Gintarė Dragūnaitė, kūrybos vadovas Tomas Kirša

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku