Pasaulio dydžio Lietuva: mūsų migracijos istorija

Lietuvos nacionalinis muziejus pristatė svarbiausią metų parodą „Pasaulio dydžio Lietuva: mūsų migracijos istorija“. Parodos tikslas – suartinti Lietuvoje ir už jos ribų gyvenančius asmenis, pristatant Lietuvos migracijos istorijos procesą, pavaizduojant migraciją patyrusių asmenų kasdienybę ir išryškinant pasaulinio lygmens herojus.

Šiandien kaip niekada esame pasiruošę megzti tarpkultūrinį audinį, prisidėti prie vertybinio visuomenės augimo spartinimo, stiprinti emocinį nuo seno vienybe pasižymėjusios tautos ryšį. O noro jį puoselėti negali suvaržyti jokios sienos: nei geografinės, nei vis dar gajų nuomonių, stigmatizuojančių migracijos reiškinį.​ Išnykusios sienos galvoje sukūrė Lietuvą be fizinių ribų, Lietuvą, kuri yra pasaulio dydžio – įkvepti šios minties sugalvojome parodos pavadinimą „Pasaulio dydžio Lietuva: mūsų migracijos istorija“.

Lietuviai keičia pasaulį, o pasaulis – keičia Lietuvą. Tai žinutė, kurią siunčia paroda, joje pasakojamos žmonių istorijos ir visas parodos vizualinis identitetas.

Vizualiniam identitetui buvo pasirinkti žymūs ir lengvai atpažįstami objektai iš įvairių pasaulio šalių, susijungiantys su Lietuvos pastatais. Taip pat, visi elementai yra išsidėstyti labirinte, simbolizuojančiame migracijos procesą – tai savęs ieškojimas ir mūsų šalies istorijos kūrimas.

Užduotys

  • Sukurti įkvepiantį parodos pavadinimą.
  • Sukurti įsimintiną ir atpažįstamą vizualinį identitetą.

Rezultatai

  • Sukurta per 1 000 suvenyrų su kampanijos vizualiniu identitetu (krepšiai, atšvaitai, knygų skirtukai, lipdukai)
  • Nuo parodos atidarymo iki metų pabaigos parodą aplankė daugiau narti 5,5 žmonių.
  • Visą 2023-ųjų gruodžio mėnesį, Kauno ir Vilniaus oro uostuose (tiek atvykimo, tiek išvykimo terminaluose) buvo eksponuojama sumažinta parodos versija. Terminalų srautas gruodžio mėnesį – beveik 400 tukst. žmonių.
  • Per 2 mėnesius ir 10 dienų socialinių tinklų komunikacija su komunikacijos vizualiniu identitetu sugeneravo daugiau nei 1.2 milijono parodymų ir sugeneravo apie 250 tūkst. peržiūrų.
  • Per dvi savaites reklama su komunikacijos vizualiniu identitetu buvo parodyta daugiau nei 28 tūkst. kino teatrų žiūrovų.

KLIENTAS:

Lietuvos nacionalinis muziejus (LNM)

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku