9-asis „Švyturio Klaipėdos ateities stipendijos“ konkursas

Devintą kartą „Švyturio-Utenos alus“ organizuotame „Švyturio Klaipėdos ateities stipendijos“ konkurse kviesti dalyvauti 20–35 metų amžiaus Klaipėdos miesto ir rajonų bendruomenių nariai, iniciatyvūs visuomenininkai, menininkai, mokslininkai, sportininkai ir kiti jauni žmonės, savo darbais prisidedantys prie Klaipėdos krašto tobulinimo bei jo vardo garsinimo. Rugsėjo–spalio mėnesiais stipendijos konkurso interneto svetainėje visuomenė galėjo atiduoti savo balsą už 2022 metų stipendijos konkurso kandidatus. Visuomenės ir konkurso komisijos sprendimu, talentingiausiam Klaipėdos krašto jaunuoliui įteikta 4000 eurų vienkartinė piniginė stipendija.

Užduotis

Pasirūpinti kasmetės stipendijos konkurso įgyvendinimu bei viešinimu „Švyturys-Utenos alus“ socialiniuose tinkluose, nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje. Sukurti stipendijos konkurso interneto puslapio https://svyturiostipendija.lt/ turinį, užtikrinti svetainės priežiūrą viso konkurso laikotarpiu. Koordinuoti stipendijos konkurso apdovanojimų renginio organizavimą ir pasirūpinti konkurso post-komunikacija.

Rezultatai

  • Stipendijos konkurso laikotarpiu parengti ir išplatinti 3 pranešimai žiniasklaidai, kurių bendras pasiekiamumas – ~2 540 000 realių vartotojų.
  • „Švyturys-Utenos alus“ paskyroje „Facebook“ paskelbta 10 įrašų, kurių bendras parodymų skaičius ~118 000, o įmonės „LinkedIn“ paskyroje paskelbti 7 įrašai bendrai sugeneravo ~8 300 parodymų.
  • Bendradarbiaujant su partneriais, sukurtas stipendijos konkurso interneto puslapis https://svyturiostipendija.lt/, kuriame pateikta svarbiausia konkurso informacija, įgyvendintas konkurso balsavimas.
  • Įgyvendinta reklaminių skydelių kampanija „Vakarų ekspresas“ portale ir „Digital Matter“ tinkle. Bendras parodymų skaičius abiejuose portaluose – 2 482 800.

Įdomūs faktai

>20
Klaipėdos krašto aktyviausiųjų kandidatavo į pagrindinį stipendijos konkurso piniginį prizą.

2,5 milijonų
Pasiekta realių vartotojų platintais pranešimais žiniasklaidai.

40%
Tokio didžiausio įsitraukimo rodiklio pavyko sulaukti „Švyturys–Utenos alus“ paskyroje „LinkedIn“ konkurso viešinimo laikotarpiu, o didžiausias įsitraukimo rodiklis „Facebook“ siekė daugiau nei 10%.

~2,43 milijonų
Parodymų reklaminių skydelių kampanijos metu „Vakarų ekspresas“ portale ir „Digital Matter“ tinkle.

 

KLIENTAS:

PROJEKTO KOMANDA:

Vyresnioji projektų vadovė Greta Lopetkaitė , koordinatorė Gabija Laibakojytė

KŪRYBOS VADOVAS:

Tomas Kirša

PARTNERIAI:

Renginių ir kūrybinių projektų organizatoriai „Purslai“

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku