STT darbdavio įvaizdžio komunikacijos kampanijos sukūrimas ir įgyvendinimas

Berta&Agency įgyvendino STT darbdavio įvaizdžio formavimui skirtą kampaniją. Klientas pageidavo sukurti įtikinamą vaizdo reklamą bei jos statines adaptacijas kitiems komunikacijos kanalams.

Atsispiriant nuo visuomenėje vyraujančio STT mistifikavimo, nutarta pasiųsti žinutę, kad yra galimybė prisijungti prie šios organizacijos: prisijungdami prie STT komandos, pilietiški kandidatai įgalina savo talentus ir drauge išvien veikia Lietuvos labui.

Idėja buvo perteikta profesionalios aktorės, kuri įtaigiai ištransliavo pagrindinę kampanijos žinutę – stiprų tekstą apie STT tikslus, vertybes, kviesdama nedelsti ir įgalinti savo kompetencijas Tėvynės labui.

Užduotis

Pritraukti potencialius darbuotojus aktyviau kandidatuoti į laisvas darbo vietas STT. Kurti teigiamas asociacijas su STT prekių ženklu: pabrėžti STT veiklos svarbą valstybės mastu, turimas vertybes, kiekvieno darbuotojo indėlį skaidrios visuomenės labui.

KLIENTAS:

STT/ Specialiųjų tyrimų tarnyba

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku