JUNG: partnerystė, kuri suJUNGia
JUNG laikoma vienu iš lyderių elektros instaliacijos gaminių rinkoje. Prekių ženklo asortimente – beveik 10 tūkst. skirtingų gaminių, kurių dizaino ir techninių sprendimų įvairovė atliepia bet kurio kliento poreikius. Viskas kuriama tik Vokietijoje ir per logistikos centrus tiekiama į skirtingas šalis. Vienas jų įkurtas ir Vilniuje, Lietuvoje. Pagal įmonės verslo modelį „JUNG Vilnius“ – Lietuvoje įsikūrusi įmonė – prekių galutiniams vartotojams neparduoda, todėl stiprūs B2B santykiai, pagrįsti tiesiogine ir netiesiogine komunikacija, yra gyvybiškai svarbūs sėkmei užtikrinti. Tam tikslui biuras Vilniuje turi ir demonstracinę erdvę ir mokymo patalpas – naują aukščiausių standartų JUNG centrą Baltijos šalyse ir Rytų Europos regione. Sunkiausia dalis – gaminių specifiškumas, reikalaujantis techninių žinių, taip pat kaina (premium klasės prekių ženklo). Todėl visi B2B partneriai turi būti gerai susipažinę su asortimentu ir gaminių privalumais, informuoti apie atnaujinimus ir suinteresuoti jų pardavimu.
Šis projektas didžiausiuose komunikacijos apdovanojimų „PR Impact Awards 2023“ verslo (B2B) komunikacijos kategorijoje laimėjo II vietą
Užduotys
- Įtvirtinti ir išlaikyti stiprius santykius su B2B partneriais.
- Kelti pasitikėjimą prekių ženklu, jo reputacija ir gaminiais.
- Paversti partnerius prekių ženklo ambasadoriais.
Strategija
Visiškai unikali ir itin moderni demonstracinė erdvė „JUNG Showroom“, kurioje lankytojus pasitinka įkvepianti išmaniųjų pastatų technologijų ir JUNG dizaino gaminių sinergija, naudojama kaip pagrindinė komunikacijos „priemonė“ ir „kanalas“ vienu metu. Nuo jos atidarymo „JUNG Vilnius“ tapo susitikimų vieta B2B partneriams, atvykstantiems drauge su klientais ir organizuojantiems čia savo vidinius renginius, mokymus ir pan. Mūsų strategija – pozicionuoti „JUNG Showroom“ kaip visiems JUNG partneriams atvirą erdvę, kurioje darbo valandomis galima laisvai lankytis (savarankiškai rezervavus vizito laiką internetinėje platformoje), ir taip kurti glaudesnius ryšius. Šis aspektas labai svarbus interjero dizaineriams ir architektams, kurie dažniausiai neturi nuosavų biurų ir mėgsta kviesti susitikti savo klientus (vartotojus). Be to, „JUNG Showroom“ reguliariai organizuojami naujų gaminių pristatymai, teminės grupių ekskursijos ir kontaktų užmezgimo renginiai, siekiant pritraukti naujus potencialius B2B partnerius, kurie dar čia nesilankė, arba priminti apie erdvę jau esamiems. Gaminio specifiškumas suponuoja, kad komunikacija turi būti orientuota į „patirtį“, o prioritetas teikiamas susitikimams akis į akį. Taip pat „JUNG Vilnius“ aktyviai dalyvauja išoriniuose sektoriaus renginiuose: konferencijose, parodose, susitikimuose ir kt., strategiškai siekdami užmegzti naujų ryšių, būsimą susitikimą paskiriant būtent „JUNG Showroom“.
Tikslinė auditorija
Norėdami sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą ir toliau augti, išplėtėme „verslo“ apibrėžimą ir apibrėžėme savo tikslines auditorijas taip:
- platintojai – mažmeninės prekybos partneriai, parduodantys JUNG gaminius tiesiogiai vartotojams,
- specialistai (interjero dizaineriai, architektai, elektrikai, kurie atlieka esminį vaidmenį pirkėjo sprendimo pirkti JUNG produktus priėmimo procese),
- būsimieji specialistai (studentai, kurie dar nedalyvauja komerciniame procese, bet greitai į jį įsitrauks).
KLIENTAS:
JUNG VilniusPublikavimo data:
2023 06 22