JUNG: partnerystė, kuri suJUNGia

JUNG laikoma vienu iš lyderių elektros instaliacijos gaminių rinkoje. Prekių ženklo asortimente – beveik 10 tūkst. skirtingų gaminių, kurių dizaino ir techninių sprendimų įvairovė atliepia bet kurio kliento poreikius. Viskas kuriama tik Vokietijoje ir per logistikos centrus tiekiama į skirtingas šalis. Vienas jų įkurtas ir Vilniuje, Lietuvoje. Pagal įmonės verslo modelį „JUNG Vilnius“ – Lietuvoje įsikūrusi įmonė – prekių galutiniams vartotojams neparduoda, todėl stiprūs B2B santykiai, pagrįsti tiesiogine ir netiesiogine komunikacija, yra gyvybiškai svarbūs sėkmei užtikrinti. Tam tikslui biuras Vilniuje turi ir demonstracinę erdvę ir mokymo patalpas – naują aukščiausių standartų JUNG centrą Baltijos šalyse ir Rytų Europos regione. Sunkiausia dalis – gaminių specifiškumas, reikalaujantis techninių žinių, taip pat kaina (premium klasės prekių ženklo). Todėl visi B2B partneriai turi būti gerai susipažinę su asortimentu ir gaminių privalumais, informuoti apie atnaujinimus ir suinteresuoti jų pardavimu.

Šis projektas didžiausiuose komunikacijos apdovanojimų „PR Impact Awards 2023“ verslo (B2B) komunikacijos kategorijoje laimėjo II vietą

Užduotys

  • Įtvirtinti ir išlaikyti stiprius santykius su B2B partneriais.
  • Kelti pasitikėjimą prekių ženklu, jo reputacija ir gaminiais.
  • Paversti partnerius prekių ženklo ambasadoriais.

Strategija

Visiškai unikali ir itin moderni demonstracinė erdvė „JUNG Showroom“, kurioje lankytojus pasitinka įkvepianti išmaniųjų pastatų technologijų ir JUNG dizaino gaminių sinergija, naudojama kaip pagrindinė komunikacijos „priemonė“ ir „kanalas“ vienu metu. Nuo jos atidarymo „JUNG Vilnius“ tapo susitikimų vieta B2B partneriams, atvykstantiems drauge su klientais ir organizuojantiems čia savo vidinius renginius, mokymus ir pan. Mūsų strategija – pozicionuoti „JUNG Showroom“ kaip visiems JUNG partneriams atvirą erdvę, kurioje darbo valandomis galima laisvai lankytis (savarankiškai rezervavus vizito laiką internetinėje platformoje), ir taip kurti glaudesnius ryšius. Šis aspektas labai svarbus interjero dizaineriams ir architektams, kurie dažniausiai neturi nuosavų biurų ir mėgsta kviesti susitikti savo klientus (vartotojus). Be to, „JUNG Showroom“ reguliariai organizuojami naujų gaminių pristatymai, teminės grupių ekskursijos ir kontaktų užmezgimo renginiai, siekiant pritraukti naujus potencialius B2B partnerius, kurie dar čia nesilankė, arba priminti apie erdvę jau esamiems. Gaminio specifiškumas suponuoja, kad komunikacija turi būti orientuota į „patirtį“, o prioritetas teikiamas susitikimams akis į akį. Taip pat „JUNG Vilnius“ aktyviai dalyvauja išoriniuose sektoriaus renginiuose: konferencijose, parodose, susitikimuose ir kt., strategiškai siekdami užmegzti naujų ryšių, būsimą susitikimą paskiriant būtent „JUNG Showroom“.

Tikslinė auditorija

Norėdami sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą ir toliau augti, išplėtėme „verslo“ apibrėžimą ir apibrėžėme savo tikslines auditorijas taip:

  • platintojai – mažmeninės prekybos partneriai, parduodantys JUNG gaminius tiesiogiai vartotojams,
  • specialistai (interjero dizaineriai, architektai, elektrikai, kurie atlieka esminį vaidmenį pirkėjo sprendimo pirkti JUNG produktus priėmimo procese),
  • būsimieji specialistai (studentai, kurie dar nedalyvauja komerciniame procese, bet greitai į jį įsitrauks).

Rezultatai

  • Išaugo įmonės pajamos (skaičiai / procentai yra konfidencialūs dėl vidinės korporatyvinės politikos).
  • Apsilankyta 8 sektoriaus konferencijose ir / ar parodose.
  • „JUNG Showroom“ suorganizuoti 6 partnerių renginiai.
  • „JUNG Showroom“ suorganizuota daugiau nei 300 vizitų.
  • Paskelbta 15 straipsnių specializuotose ir / ar verslo žiniasklaidos priemonėse.
  • Įgyvendinti 3 strateginiai partnerių projektai, kuriuose JUNG dalyvavo kaip rėmėjas / mentorius: PropTech hakatonas EIKA BUILDING THE FUTURE, „EIKA Smart lab“, edukacinė knyga, išleista bendradarbiaujant su „Super namai“.
  • Sudarytos 4 partnerystės su specialistais (interjero dizaineriais), kurie atliko savo vaidmenį kaip prekių ženklo ambasadoriai.
  • Sudalyvauta 3 apdovanojimų ceremonijose, kuriose JUNG įsteigė premiją specialistams, įgyvendinusiems geriausius projektus su JUNG gaminiais.
  • „JUNG Showroom“ surengtos 5 ekskursijos-paskaitos studentams.
  • Pagrindiniame B2B komunikacijos kanale „Linkedin“ organiškai nuo 715 iki 966 paaugo sekėjų skaičius. Iš viso paskelbti 96 B2B įrašai, sugeneravę 55 019 peržiūrų („Facebook“, „Instagram“ komunikacija maišoma su B2C, todėl jų rezultatų negalime tiksliai įvertinti).

 

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku