„Edelwhite“ – kiekvienai šypsenai!
„Edelwhite“ – išskirtinio dizaino ir plataus asortimento šveicarų burnos higienos priežiūros priemonių prekių ženklas. Siekdami išskirti jį iš kitų prekių ženklų, „Berta&Agency“ sukūrė išskirtinį vizualinį sprendimą ir žinutę: „Edelwhite“ – kiekvienai šypsenai!“
Rugsėjo mėnesį įgyvendinta prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimo kampanija.
Užduotis
- Kūrybinė idėja.
- Medijų planas.
- Kūrybinės idėjos įgyvendinimas.
- Komunikacijos tikslai:
- Prekių ženklo žinomumo didinimas (brand awareness).
- Prekių ženklo įvaizdžio stiprinimas – patikimumas, kokybė.
- „EdelWhite“ kaip vienos geriausių opcijų investuoti į kokybišką burnos sveikatos priežiūrą pristatymas.
- Ilgalaikis tikslas – tapti Top of Mind & Top of Choice.
- Verslo tikslas: pardavimų skatinimas.
Rezultatai
- Per mėnesio trukmės kampaniją, pasitelkus ambasadorius (nuomonės formuotojus), išlaikiusius komunikacinį leitmotyvą „EdelWhite“ – pasirinkimas kiekvienai šypsenai! Šveicariška kokybė, patikima, rekomenduojama“, prekių ženklui suteiktas veidas.
- Įvykdytos OOH ir GDN kampanijos atpažįstamumui ir konversijų generavimui.
- Komunikacijoje akcentuotas prekių ženklo patikimumas, kokybė, asortimentas, dizainas.
- „Edelwhite“ produkcija tinkama kiekvienai šypsenai, todėl norint pasiekti savo tikslinę auditoriją pasirinkti nuomonės formuotojai, apimantys skirtingas auditorijos grupes ir galintys pristatyti skirtingus produktus: breketus nešiojanti Marija Grabštaitė, šeimoms komunikavusi Ieva Mackevičienė, aktyvaus gyvenimo būdo šalininkas, krepšininkas Edvinas Šeškus.
- Pristatant produktus akcentuotos taisyklingos ir atsakingos burnos higienosir kabių priežiūros rutinos svarba ir priežastys, pristatomos priemonės, jų privalumai ir kodėl jos tinkamos naudoti.
- Įrašais pasiekta 81,56 tūkst. „Instagram“ vartotojų, istorijų serijomis – 46,5 tūkst.
- GDN reklama sugeneravo 3 105 497 parodymų ir beveik 6 tūkst. paspaudimų.
- Lauko reklama „JCDecaux“ „City Traffic“ tinkle parodyta 67830 kartų, pravažiuojantis srautas – apie 2,5 mln.
Įdomūs faktai
81,56 tūkst.
Tiek „Instagram“ vartotojų pasiekta
46,5 tūkst.
Tiek „Instagram“ vartotojų pasiekta per stories
3 105 497
Tiek parodymų sugeneruota GDN tinkle
~6 tūkst.
Tiek paspaudimų sugeneruota GDN tinkle
KLIENTAS:
Siromed PharmaPROJEKTO KOMANDA:
Projektų vadovė Gintarė Dragūnaitė, skaitmeninės medijos projektų vadovė Julija MikšytėPublikavimo data:
2022 10 12