„Edelwhite“ – kiekvienai šypsenai!

„Edelwhite“ – išskirtinio dizaino ir plataus asortimento šveicarų burnos higienos priežiūros priemonių prekių ženklas. Siekdami išskirti jį iš kitų prekių ženklų, „Berta&Agency“ sukūrė išskirtinį vizualinį sprendimą ir žinutę: „Edelwhite“ – kiekvienai šypsenai!“

Rugsėjo mėnesį įgyvendinta prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimo kampanija.  ​

Užduotis

  • Kūrybinė idėja. ​
  • Medijų planas. ​
  • Kūrybinės idėjos įgyvendinimas. ​
  • Komunikacijos tikslai:
    • Prekių ženklo žinomumo didinimas (brand awareness).
    • Prekių ženklo įvaizdžio stiprinimas – patikimumas, kokybė.
    • „EdelWhite“ kaip vienos geriausių opcijų investuoti į kokybišką burnos sveikatos priežiūrą pristatymas.
    • Ilgalaikis tikslas – tapti Top of Mind & Top of Choice.
  • Verslo tikslas: pardavimų skatinimas.

Rezultatai

  • Per mėnesio trukmės kampaniją, pasitelkus ambasadorius (nuomonės formuotojus), išlaikiusius komunikacinį leitmotyvą „EdelWhite“ – pasirinkimas kiekvienai šypsenai! Šveicariška kokybė, patikima, rekomenduojama“, prekių ženklui suteiktas veidas.
  • Įvykdytos OOH ir GDN kampanijos atpažįstamumui ir konversijų generavimui.​
  • Komunikacijoje akcentuotas prekių ženklo patikimumas, kokybė, asortimentas, dizainas.​
  • „Edelwhite“ produkcija tinkama kiekvienai šypsenai, todėl norint pasiekti savo tikslinę auditoriją pasirinkti nuomonės formuotojai, apimantys skirtingas auditorijos grupes ir galintys pristatyti skirtingus produktus: breketus nešiojanti Marija Grabštaitė, šeimoms komunikavusi Ieva Mackevičienė, aktyvaus gyvenimo būdo šalininkas, krepšininkas Edvinas Šeškus.
  • Pristatant produktus akcentuotos taisyklingos ir atsakingos burnos higienosir kabių priežiūros rutinos svarba ir priežastys, pristatomos priemonės, jų privalumai ir kodėl jos tinkamos naudoti.​
  • Įrašais pasiekta 81,56 tūkst. „Instagram“ vartotojų, istorijų serijomis – 46,5 tūkst.​
  • ​GDN reklama sugeneravo 3 105 497 parodymų​ ir beveik 6 tūkst. paspaudimų.
  • Lauko reklama „JCDecaux“ „City Traffic“ tinkle parodyta 67830 kartų, pravažiuojantis srautas – apie 2,5 mln.

Įdomūs faktai

81,56 tūkst.
Tiek „Instagram“ vartotojų pasiekta

46,5 tūkst.​
Tiek „Instagram“ vartotojų pasiekta per stories

3 105 497
Tiek parodymų sugeneruota​ GDN tinkle

~6 tūkst.
Tiek paspaudimų sugeneruota​ GDN tinkle

KLIENTAS:

Siromed Pharma

PROJEKTO KOMANDA:

Projektų vadovė Gintarė Dragūnaitė, skaitmeninės medijos projektų vadovė Julija Mikšytė

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku