Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?

Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios diskusijos apie kintančius vartotojų įpročius. Priimti šį pokytį svarbu – juk tai suteikia prekių ženklams naujų galimybių puoselėti aktyvias skaitmenines bendruomenes. Žinoma, šias perspektyvas, pirmiausia, reikia pamatyti ir įvaldyti, kad jos pasitarnautų jūsų kuriamam turiniui.
2023 metų socialinių tinklų tendencijos: kokybė ar kiekybė klausti nebeteks. Praktiški patarimai, neleisiantys pasimesti

Kiekvieną gruodį aplanko ne tik šventinė atmosfera, bet ir naujausios įvairiausių sričių prognozės bei tendencijos. Arba, kaip populiaru sakyti, trendai. Pasaulinių ekspertų apžvalgas apie 2023 m. komunikacijos aspektus socialiniuose tinkluose stebiu jau nuo rudens – atėjo metas viską susumuoti ir pasidalinti su jumis. Galbūt, mano manymu, praktiškiausiai panaudojamų tendencijų sąraše atrasite tai, kas kitąmet padės pasiekti […]
Eksperimentams – taip! 3 patarimai sėkmingai jūsų socialinių tinklų komunikacijai

Gyvenant skaitmenizuotoje epochoje, kuomet internetas leidžia per trumpą laiką pasiekti milžiniškas auditorijas, socialiniai tinklai pasitarnauja ne tik kaip savęs reprezentavimo ar bendravimo įrankis – tai ir vienas veiksmingiausių reklamos kanalų. 2022 m. „Statista“ atlikto tyrimo duomenimis, vidutinis socialiniuose tinkluose praleistas laikas visame pasaulyje siekia 2 valandas ir 27 minutes ir tai yra ilgiausias kada nors […]
Ko „Berta&Agency“ išmoko apie asmeninę komunikaciją „LinkedIn“: 3 praktiški patarimai

Asmeninė komunikacija + verslo tikslai + „Linkedin“ – formuluotė, kuri visaip linksniuojama jau kelerius metus, o tema tikrai nagrinėta, išakėta ir išnarstyta skirtingais pjūviais. Darbdaviai bando įtraukti darbuotojus ir įgalinti juos kaip prekių ženklo ambasadorius, specialistai mėgina stiprinti savo pačių matomumą profesiniame sektoriuje, skeptikai kvestionuoja naudą ir sako, kad tai tik šauksmas tyruose. O didžioji […]