Nelojalumas nėra privalumas

Berta-Caikauskaite-Nelojalumas-nera-privalumas

Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios diskusijos apie kintančius vartotojų įpročius. Priimti šį pokytį svarbu – juk tai suteikia prekių ženklams naujų galimybių puoselėti aktyvias skaitmenines bendruomenes. Žinoma, šias perspektyvas, pirmiausia, reikia pamatyti ir įvaldyti, kad jos pasitarnautų jūsų kuriamam turiniui.

Iš naujoko dienoraščio: žmonėms reikia žmonių

Berta-And-Agency_razinka_Rugile-Balciunaite_naujoko-dienorascio-zmonems-reikia-zmoniu

Lygiai prieš du mėnesius „Berta&Agency“ atrado save iš naujo: atsinaujino vizualinis identitetas, atsinaujino ir svetainė www.berta.lt. Kiek anksčiau prie komandos prisijungė komunikacijos koordinatorė Rugilė. Agentūroje visuomet sakome, kad naujokų požiūris ir įžvalgos yra be galo vertingi dalykai, nes leidžia pažiūrėti į save iš šalies ir keistis, atsinaujinti, judėti pirmyn. Simboliškai po dviejų mėnesių nuo atsinaujinimo […]

Kurie (ne)etiškesni: influenceriai ar jų rinkodarą pasitelkiantys politikai?

Berta-and-agency_razinkos-Tomas-Kirsa_kurie-ne-etiskesni-influenceriai-ar-ju-rinkodara-pasitelkiantys-politikai

Tiek naujoji, tiek senoji politikų karta prieš kiekvienus rinkimus ieško būdų, kaip padidinti jaunesnių rinkėjų įsitraukimą ir gauti balsų. Sutikime, politinės rinkimų kampanijos gana nuobodžios ir nepritraukia social medios kartos ne tik Lietuvoje. Ir čia į pagalbą ateina tie, kurių profesiją pastaruoju metu vis bandoma palaidoti, nors įtakos jie dar tikrai turi. Šią savaitę JAV […]

Kalbėti „emodžiais“ sveika ir net rekomenduojama

Berta-and-agency_razinkos-Tomas-Kirsa_kalbeti-emodziais-sveika-ir-net-rekomenduojama

Skaitmeninėje erdvėje šiandien yra daugiau nei 2000 tokių grafinių simbolių, bet neretai jie vadinami kalbos šiukšlėmis. „Naudoja juos, nes žodynas skurdus.“ „Tai vaikiška, juk galima tiesiog parašyti žodį…“ Tai tik kelios klišės, kurias jaustukų nemėgstantys ar jų tiesiog nesuprantantys kartoja. Geltoni simboliai, sukurti naudojant kabliataškius ir skliaustus, buvo išrasti 1998 m., o 2010 m. standartizuoti ir […]

Graikams ir britams mėlyna atrodo skirtingai

Berta-and-agency_razinkos-Tomas-Kirsa_graikams-ir-britams-melyna-atrodo-skirtingai

Lingvistas Benjaminas Whorfas kadaise sukūrė teoriją, kad kalba turi ypač didelę reikšmę tam, kaip žmogus mato pasaulį, taigi ir spalvas. Ji buvo kiek kategoriška, tačiau teisinga. Naujausi tyrimai patvirtina, jog gimtoji kalba, o tuo pačiu ir kultūros išsivystymas, supanti aplinka, iš tiesų turi tam tikrą poveikį spalvų apdorojimui. Be abejonės, graikai ir britai nėra išskirtiniai […]

Legendinių mados namų drabužių kolekcija – metavisatoje

Berta-and-agency_razinkos-Tomas-Kirsa_legendiniu-mados-namu-drabuziu-kolekcija–metavisatoje

Nors paprasti vartotojai vangiai jungiasi į virtualų pasaulį pagal platformos įkūrėjo Marko Zuckerbergo viziją, skaitmeninė mada tampa standartu. Vis daugiau mados prekių ženklų pristato savo kolekcijas „Facebook“ sukurtoje metavisoje. Patyrę marketingo strategai kreipiasi į žaidimų kūrėjus, siekdami jų kuriamame turinyje bet kokia kaina integruoti savo prekių ženklo gaminius. Juk kompiuterius žaidimus žaidžia ne tik vaikai, […]

Nuo šiol „TikTok“ – muzikai, „Spotify“ – tinklalaidžių transliacijoms, „Netflix“ – žaidimams?

nuo-siol-tiktok-muzikai-spotify-tinklalaidziu-transliacijoms-netflix-zaidimams

Interneto įrankiai turi vieną bendrą savybę – jie nuolat keičiasi. Įdomu tai, kad pastaruoju metu keli visiems puikiai žinomi prekių ženklai nusprendė modifikuoti savo amplua kone sutartinai. COVID-19 sustabdė įprastą gyvenimą visame pasaulyje, bet išlaisvino daugybę žmonių kurti naudingą turinį „TikTok“. Užslėpti talentai ėmė aktyviai dalintis ir savo kūrybos dainomis, kurios greitai tapo hitais. (Kinų […]

LIDL kėsinasi į „Coca-Colos“ Kalėdas!

Berta-and-agency_razinkos-Tomas-Kirsa_lidl-kesinasi-i-coca-colos-kaledas

Sunkvežimį vairuojantis raudonai apsirengęs Kalėdų Senelis veikiausiai daugumos galvose pirmiausia siejasi su prekių ženklu, sukūrusiu gražiausių metų švenčių simbolį, tapusį ne tik Vakarų kultūros dalimi. Jo pakeisti dar niekam nepavyko. Kol kas. Pabandyti tai padaryti nusprendė LIDL Didžiosios Britanijos padalinys, kaip savo šių metų kalėdinės kampanijos simbolį pristatęs LIDL meškutį: „Nerodydamas jokių emocijų, jis sugeba […]