Komunikacija yra maratonas – ne sprintas

Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidžia ne tik didžiųjų prekių ženklų situaciją atskiruose sektoriuose, pakilimus ar nuosmukius, bet ir atlieka veidrodžio funkciją – atspindi, kaip ir kur juda pasaulinė rinka.
Kaip nuobodi jūsų internetinė svetainė atbaido jūsų klientus

Gyvename socialinių tinklų amžiuje, tad nieko keista, kad pirmiausiai klientai norimų produktų ar paslaugų ieško internetinėje erdvėje. Tai reiškia, kad pirmasis įspūdis apie jūsų įmonę nebesusidaromas tada, kai klientas įžengia pro jūsų biuro, parduotuvės ar salono duris. Tikėtina, kad jie jau bus apsilankę jūsų socialiniuose tinkluose ar svetainėje ir pirmąjį įspūdį susidarys gerokai anksčiau, nei […]
Nauja STT reklamos kampanija: „Berta&Agency“ padėjo pasiųsti vertybinę žinutę

Darbas Specialiųjų tyrimų tarnyboje – vardan kiekvieno ir skaidresnės Lietuvos! Tokiu kvietimu šią savaitę prasidėjo organizacijos reklamos kampanija, išvystyta drauge su praktiškos komunikacijos agentūra „Berta&Agency“ bei jos partneriais. Darbdavio komunikacija ir naujų darbuotojų pritraukimas – iššūkis, su kuriuo pastaraisiais metais dorojasi daugelis įmonių, įskaitant ir priklausančias valstybiniam sektoriui. „Mūsų vertybinis noras prisidėti prie šalies institucijų […]