Kaip nuobodi jūsų internetinė svetainė atbaido jūsų klientus

Gyvename socialinių tinklų amžiuje, tad nieko keista, kad pirmiausiai klientai norimų produktų ar paslaugų ieško internetinėje erdvėje. Tai reiškia, kad pirmasis įspūdis apie jūsų įmonę nebesusidaromas tada, kai klientas įžengia pro jūsų biuro, parduotuvės ar salono duris. Tikėtina, kad jie jau bus apsilankę jūsų socialiniuose tinkluose ar svetainėje ir pirmąjį įspūdį susidarys gerokai anksčiau, nei […]
„Venipak“ atkūrė Gedimino laiškų gabenimo istoriją: šmaikščiai pasitinka Vilniaus jubiliejų

Vilniaus 700-ojo jubiliejaus proga į Lietuvos nacionalinį muziejų parvežtas Lietuvos didžiojo kunigaikščio Gedimino laiškas šiemet parkeliavo kur kas paprasčiau nei tuomet, kai buvo išsiųstas jo originalas. Lietuvos didžiojo kunigaikščio laiško nuorašo atgabenimą į Lietuvą parėmusi tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“, kartu su Lietuvoje gerai žinoma „Tik Tok “ žvaigžde – Chistorike (Kristina Petrauske) – sukūrė istoriniais […]
Nauja STT reklamos kampanija: „Berta&Agency“ padėjo pasiųsti vertybinę žinutę

Darbas Specialiųjų tyrimų tarnyboje – vardan kiekvieno ir skaidresnės Lietuvos! Tokiu kvietimu šią savaitę prasidėjo organizacijos reklamos kampanija, išvystyta drauge su praktiškos komunikacijos agentūra „Berta&Agency“ bei jos partneriais. Darbdavio komunikacija ir naujų darbuotojų pritraukimas – iššūkis, su kuriuo pastaraisiais metais dorojasi daugelis įmonių, įskaitant ir priklausančias valstybiniam sektoriui. „Mūsų vertybinis noras prisidėti prie šalies institucijų […]
Moteriškas ar vyriškas šriftas: kokį pasirinkote savo reklamai?

Ar kada susimąstėte, kad tipografija – galingas vizualinis įrankis, gilinantis įsišaknijusius stereotipus? Esminis kabliukas slypi tekstinėje išraiškoje, kuri, kaip žinia, yra neatsiejama grafinės komunikacijos dalis. Tad galbūt grafikos dizainerių pagal klientų pageidavimus kuriami vizualai, kuriuos galiausiai stebi ir vienaip ar kitaip vertina žiūrovas, yra ne natūralaus žmogaus mąstymo dalis, o stereotipų kartojimo ir įtvirtinimo rezultatas? […]
Pyst ir pirmas kartas, arba kodėl orgazmo investicijos tegul lieka sekso prekių parduotuvėms

Pirkėjų dėmesį pritraukti jau kliše tapusiais dviprasmiškais ištiktukais arba seksistinio konteksto reklamomis – tokie nusikėlimai atgal į reklamos pasaulio Laukinius Vakarus rinką ištiko šiemet net keliskart. Štai šią savaitę netyla kalbos apie „Fielmann“ akinius tik suaugusiesiems. Lengvų pardavimų paieška ar kūrybiškumo krizė? Kviečiu skaityti kelis savo patarimus, kurie leistų išvengti panašių komunikacijos krizių. Kodėl džigi […]