Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?

BertaAndAgency_eksperto-zvilgsnis-Kristina-Susinskaite_kada-yra-geriausias-metas-investuoti-i-prekiu-zenklo-verte

Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidžia ne tik didžiųjų prekių ženklų situaciją atskiruose sektoriuose, pakilimus ar nuosmukius, bet ir atlieka veidrodžio funkciją – atspindi, kaip ir kur juda pasaulinė rinka.

Vartotojų psichologija, arba kodėl prekių ženklams tokia svarbi empatija

BertaAndAgency_eksperto-zvilgsnis-Kristina-Susinskaite_vartotoju-psichologija-arba-kodel-prekiu-zenklams-tokia-svarbi-empatija

Vartotojų elgsena ir santykis su prekių ženklais šiandien yra taip stipriai evoliucionavę, jog funkcinės vertės – mažų mažiausia, ko tikimąsi. Remiantis atliktais tyrimais, po pastarojo meto įvykių (COVID-19 pandemija, karas Ukrainoje, ekonominiai svyravimai) vartotojai taip stipriai išsibalansavo psichologiškai, jog jų pasirinkimus nulemia ne kas kitas, bet emocijos ir pasitikėjimas prekių ženklu.

Vartotojų užgaidos 2023-aisiais: pasitikrinkite, ar esate joms pasirengę

Berta-And-Agency_Gabija-Laibakojyte_eksperto-zvilgsnis_vartotoju-uzgaidos-2023-aisiais-pasitikrinkite-ar-esate-joms-pasirenge

Turbūt niekas neturi tiek daug įtakos prekių ženklų sėkmei kaip vartotojai – jų įpročiai, poreikiai, lūkesčiai ir netgi nuotaikos. Nors šie turi tendenciją labai greitai keistis, visgi kiekvieni nauji metai su savimi atsineša ir tam tikras tendencijas bei prognozes apie tai, ko iš jų tikėsis auditorija bei kokios rinkodaros (ir ne tik) priemonės gali padėti […]