Vartotojų psichologija, arba kodėl prekių ženklams tokia svarbi empatija

BertaAndAgency_eksperto-zvilgsnis-Kristina-Susinskaite_vartotoju-psichologija-arba-kodel-prekiu-zenklams-tokia-svarbi-empatija

Vartotojų elgsena ir santykis su prekių ženklais šiandien yra taip stipriai evoliucionavę, jog funkcinės vertės – mažų mažiausia, ko tikimąsi. Remiantis atliktais tyrimais, po pastarojo meto įvykių (COVID-19 pandemija, karas Ukrainoje, ekonominiai svyravimai) vartotojai taip stipriai išsibalansavo psichologiškai, jog jų pasirinkimus nulemia ne kas kitas, bet emocijos ir pasitikėjimas prekių ženklu.

Kurkite reklamas žmonėms, o ne prekių ženklų komandoms

Net ir patyrę rinkodaros ir komunikacijos specialistai dažnai pamiršta, kad sprendimus priima iš tikro egzistuojantys žmonės. Ne prekių ženklo strategijoje aprašytos tikslinės vartotojų grupės, kurių savybės, lyg tyčia, puikiai atitinka prekių ženklą.

Praktiškas dialogas. Kodėl būti ne viską žinančiu lyderiu – the new cool?

Berta-and-agency_eksperto-komentaras_Berta-Caikauskaite_praktiskas-dialogas-kodel-buti-ne-viska-zinanciu-lyderiu-new-cool

Nesileisk į nuosavo verslo avantiūrą! Net jei įmonę siūlytų kurti ne nuo nulio ir regėtum romantišką viziją – sklandaus naujo organizacijos etapo ir kaip puikiai būdama stiprios komandos smaigalyje, pritaikius turimą kompetenciją jai vadovausi. Nes netrukus suprasi, kad visgi nelabai išmanai, kaip tą padaryti. Maža to, gali nutikti gyvenimas. Dukart. Nes po šešių mėnesių nuo verslo […]

Subjektyvus komentaras. Kaip suvaldyti asmeninės komunikacijos krizę?

BertaAndAgency_eksperto-zvilgsnis_Tomas-Kirsa_subjektyvus-komentaras-kaip-suvaldyti-asmenines-komunikacijos-krize

„Mes tris metus kūrėm tiek daug gero turinio turintį klubą. <..> Ar dabar baisu, kad viena klaida ištrins viską? Taip“, – sako Rasa Jusionytė, prekių ženklo „Ką Darai Daryk Gerai“ įkūrėja. Istorija nebūtų įsiplieskusi, jei ne pačios Rasos elgesys. Kuo daugiau ji atvirauja ir bando gėdinti kitus – tuo stipriau sau kasa duobę. Atsiprašyti be […]

Tikslų siekiantys verslai visada mokosi

Už šiandien taip vertinamo mokymosi proceso ir pasiektų tikslų džiaugsmo, kuriuos jis atneša, tūno tiesa, kad tas procesas yra nepatogus. Mokytis būti geru būsimu specialistu, geru darbuotoju, gera antrąja puse, geriausia savęs versija, you name it yra nepatogu. Verslų savininkams tenka mokytis būti gerais lyderiais – puoselėti savo įmonę taip, kad įsikvėptų ne tik patys, bet […]

Kaip nuobodi jūsų internetinė svetainė atbaido jūsų klientus

Berta-And-Agency_Meda-Jonaityte_eksperto-zvilgsnis_kaip-nuobodi-jusu-internetine-svetaine-atbaido-jusu-klientus

Gyvename socialinių tinklų amžiuje, tad nieko keista, kad pirmiausiai klientai norimų produktų ar paslaugų ieško internetinėje erdvėje. Tai reiškia, kad pirmasis įspūdis apie jūsų įmonę nebesusidaromas tada, kai klientas įžengia pro jūsų biuro, parduotuvės ar salono duris. Tikėtina, kad jie jau bus apsilankę jūsų socialiniuose tinkluose ar svetainėje ir pirmąjį įspūdį susidarys gerokai anksčiau, nei […]

Mandagaus tylėjimo kultūra: kodėl komanda privalo išmokti kalbėtis ir pasitikėti

Berta-And-Agency_Berta-Caikauskairte_eksperto-zvilgsnis_mandagaus-tylejimo-kultura-kodel-komanda-privalo-ismokti-kalbetis-ir-pasitiketi

Baigiasi antrasis metų mėnuo, daugelis jau apsuko metinių pokalbių ratą. Kai kurie spėjo ir atsisveikinti su vienu ar net keliais darbuotojais – taip jau nutinka metų pradžioje. Infliacija, pirmojo metų ketvirčio štilis pardavimų srityje duoda savo ir nereta komanda išgyvena tam tikrą emocinę krizę. Su ja įmonių lyderiams svarbu susidoroti ir laiku atliepti savo komandos […]

Lietuviška meilė mirčiai: kaip verslai susimauna bandydami išreikšti užuojautą

Berta-and-agency_eksperto-zvilgsnis_Gintare-dragunaite_lietuviska-meile-mirciai-kaip-verslai-susimauna-bandydami-isreiksti-uzuojauta

Liūdna, bet metų takoskyra buvo pažymėta ne vieno žinomo žmogaus išėjimu. Gedi tiek Lietuvos nuomonės formuotojai ir muzikos pasaulio atstovai, tiek pasaulio tikintieji, futbolo ir mados mylėtojai. Tiesa, antrą savaitę socialinėje erdvėje stebime savotišką fenomeną, kuris pasireiškia visuomet, kai miršta gerai visuomenei žinomas žmogus. Tai tampa visko epicentru, o aplink sukasi ir nemažai grubių verslo […]

6 pagrindinės priežastys, kodėl jūsų pranešimas žiniasklaidai niekam neįdomus

Berta-and-agency_eksperto-zvilgsnis-gintare-dragunaite_6-pagrindines-priezastys-kodel-jusu-pranesimas-ziniasklaidai-niekam-neidomus

Pranešimai žiniasklaidai yra viena iš klasikinių ryšių su visuomene arba, liaudiškai sakant, pijaro priemonių, kuri gali arba labai prisidėti prie jūsų verslo žinomumo, arba tapti dagiu po uodega. Reikia, bet nepavyksta, nors tu ką. Jei susiduriate su tokiomis situacijomis, gali būti, kad reikiamus atsakymus rasite šiame tekste. Mano karjeros kelias beveik dešimtmetį driekėsi viename didžiausių […]

Kurie (ne)etiškesni: influenceriai ar jų rinkodarą pasitelkiantys politikai?

Berta-and-agency_razinkos-Tomas-Kirsa_kurie-ne-etiskesni-influenceriai-ar-ju-rinkodara-pasitelkiantys-politikai

Tiek naujoji, tiek senoji politikų karta prieš kiekvienus rinkimus ieško būdų, kaip padidinti jaunesnių rinkėjų įsitraukimą ir gauti balsų. Sutikime, politinės rinkimų kampanijos gana nuobodžios ir nepritraukia social medios kartos ne tik Lietuvoje. Ir čia į pagalbą ateina tie, kurių profesiją pastaruoju metu vis bandoma palaidoti, nors įtakos jie dar tikrai turi. Šią savaitę JAV […]