Septyneri metai komunikacijos agentūroje, arba kodėl lojalius darbuotojus derėtų traukti į Raudonąją knygą

BertaAndAgency_eksperto-zvilgsnis-Greta-Lopetkaite_septyneri-metai-komunikacijos-agenturoje-arba-kodel-lojalius-darbuotojus-deretu-traukti-i-raudonaja-knyga

Prieš mėnesį stuktelėjo septyneri metai, kaip darbuojuosi komunikacijos agentūroje. Gana solidus skaičius šiandienos hiperdinamiškoje darbo rinkoje, tiesa? Vieniems jis primins savo vietą po saule suradusiojo, o kitiems – tame pačiame rate užsisukusio darbuotojo paveikslą. Ir viskas su tuo gerai, nes realiame gyvenime, priklausomai nuo požiūrio taško, būna visaip. Tuo tarpu aš pasidalinsiu savo istorija ir esminiais aspektais, kuo šis laikas naudingas man ir mano komunikacijos agentūrai.

Kelionių paketus įsigiję keliautojai nepamena, su kuo keliauja: patarimai, padėsiantys „išgirsti“ prekių ženklą

Berta-and-agency_Greta-Lopetkaite-eksperto-zvilgnis-kelioniu-paketus-isigije-keliautojai-nepamena-su-kuo-keliauja-patarimai-padesiantys-„isgirsti-prekiu-zenkla

Šią vasarą išvykstamasis turizmas ir vėl išgyveno neregėtas aukštumas, o dėl keliauti ištroškusių gyventojų dėmesio varžėsi gausios Lietuvoje veikiančių kelionių organizatorių gretos. Ir nors šiemet toliau netilo diskusijos dėl tiesioginių pardavimų didinimo nuosavuose kelionių organizatorių el. kanaluose bei agentūrų vaidmens, praktika rodo, jog absoliuti dauguma siūlomų kelionių paketų įsigyta būtent per kelionių agentus. Vis tik […]