Klientas:
„Žemaitijos pienas“

Žemaitijos pienas: iš kartos į kartą!

Visus 2024 metus AB „Žemaitijos pienas“ šventė savo šimtmetį, didžiuodamasis ilgametėmis tradicijomis, kurios buvo perduodamos iš kartos į kartą, ir inovacijomis. Minėdamas šią ypatingą sukaktį AB „Žemaitijos pienas“ įsipareigojo toliau puoselėti kokybę, meistrystę ir, tobulindamas originalius receptus, sujungti praeitį su ateitimi.

Šios įmonės vertybės savaime uždavė toną šimtmečio kampanijos šūkiui – iš kartos į kartą! Šūkis tapo kampanijos ir prekių ženklo vedliu, kryptimi.  

Šimtmetis – ypatingas jubiliejus, kuriam reikia daug daugiau nei torto su šimtu žvakučių. Šiai šventei ruošėme ypatingą vakarėlį. Mūsų užduotys apėmė visos šimtmečio kampanijos šūkio bei koncepto sukūrimą ir įgyvendinimą.

 

Partneriai: „Epicshot“

Priemonės
  • Muzikiniai kūriniai – šimtmečio daina su atlikėja Monika Linkyte ir „Žemaitijos pieno“ himnas 
  • Kampanijos įvaidinis klipas 
  • Socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“) komunikacija 
  • Socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“) reklama 
  • Reklamos skydelių reklama GDN tinkle 
  • „Youtube“ reklama 
  • TV ir radijo reklama 
  • Pranešimai žiniasklaidai 
  • Partnerystė su turinio kūrėja Kristina Petrauske (Chistorike) 
  • Integracijos renginiuose 

Įgyvendinti projektai