Šia kampanija siekėme kuo plačiau paskleisti žinią apie naujausios serijos „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius Lietuvoje, išryškinti jų dizaino, funkcionalumo, patogumo pranašumus.
Taip pat turėjome ambicingą tikslą paversti šiuos „Electrolux“ belaidžius dulkių siurblius perkamiausiais savo kategorijoje. Kampanijos metu bendradarbiavimui Lietuvoje atrinkome 74 nuomonės formuotojus, kurie leido pasiekti skirtingas tikslines auditorijas – nuo šeimų ir tendencijų sekėjų iki interjero dizainerių, automobilių mylėtojų bei naminių gyvūnėlių savininkų. Išbandę naujuosius „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius, kampanijoje dalyvaujantys nuomonės formuotojai-ambasadoriai vasario-gegužės mėnesiais asmeninėse soc. tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose dalijosi su sekėjais savo patirtimi, pasakojo apie labiausiai patikusias funkcijas ir šio belaidžio siurblio pranašumus gyvenimiškose situacijose. Kampanija buvo įgyvendinama visose Baltijos šalyse.