Klientas:
„Geberit“

Vonios renovacijos ir pinigų susigrąžinimo (cashback) kampanija

Pavasaris ir vasara – metas, kai žmonės dažniausiai remontuojasi namus, nes laikotarpis leidžia ne tik palankesnes darbo sąlygas, bet ir dėl fakto, jog beatostogaujant būstas „atsinaujins“. Klientas prekiauja aukštos kokybės santechnine įranga ir norėjo paskatinti juos pasidalinti vonios kambario „prieš ir po“ fotografijomis (privačiomis ir neviešinamomis). Kaip paskatinimą pirkėjai, užregistravę savo „Geberit“ produkcijos čekį, galėjo atgauti dalį sumokėtos sumos. Tuo tarpu mūsų užduotis apėmė cashback akcijos žinomumo didinimą ir klientų srautų į svetainę pritraukimą. 

Priemonės

Socialinių tinklų („Facebook“ ir „Instagram“) komunikacija 

Įgyvendinti projektai