Klientas:
Venipak

#VenipakCreators („Venipak“ kūrėjai)

Geriausiai atpažįstami tarptautinės siuntų bendrovės „Venipak“ veidai išorėje – kurjeriai, kuriuos galima sutikti tiek didmiesčių gatvėse ar atokiausiuose Lietuvos kampeliuose, tiek prie savo namų durų. Visgi šįkart bendrovė pristatė darbdavio kampaniją, kurioje pagrindinis vaidmuo teko biuro darbuotojams, kuriantiems prekių ženklą „iš vidaus“. 

Kampanijos tikslas – per skirtingų darbuotojų portretus (pozicijas) parodyti, kad „Venipak“ yra stabilus, inovatyvus ir sėkmingai augantis verslas, tarptautinė įmonė, galinti pasiūlyti plačias tobulėjimo ir karjeros galimybes skirtingų sričių specialistams. Mis visi atsakymai, Progreso kūrėjas, Iššūkių valdytojas, Gerų sprendimų ekspertė, Žmonių motyvatorė – taip neįprastai ir šmaikščiai pristatyti kampanijos veidai. Jais tapo esami „Venipak“ darbuotojai, sutikę pasidalinti savo karjeros istorijomis ir patirtimis įmonėje. Tai leido padidinti ir esamų darbuotojų įsitraukimą, motyvaciją, skatinti pasididžiavimą darbdaviu. Taip pat kampanijos metu stiprintas įmonės ekspertiškumas darbdavio temoje, skiriant dėmesį veiklos tarptautiškumui.

Priemonės
  • Socialiniai tinklai: „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“, „Youtube“ (tiek įmonės, tiek pačių darbuotojų)
  • Skaitmeninė reklama šalia Verslo centrų Vilniuje 
  • Reklamos ekranai verslo centruose Vilniuje 
  • Turinio rinkodaros projektas naujienų portale  
  • Ekspertiniai komentarai naujienų portaluose  

Įgyvendinti projektai