Apsipirkimas internetu jau tapo daugelio kasdienybės dalimi. 2023 m. sausį atlikus Lietuvos gyventojų apklausą, paaiškėjo, kad drabužiai ir avalynė – antra pagal populiarumą pirkinių kategorija (44 proc.) ir nusileidžia tik elektronikos prekėms (54 proc.). Siekdama palengvinti sprendimo priėmimo procesą perkant aprangos detales internetu, renkantis jų pristatymo būdą ir taip dar labiau priartėti prie savo auditorijos, tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ užmezgė partnerystę su populiaraus mados žurnalo mados redaktore ir drabužių prekių ženklo „Not from Paris“ kūrėja Irina Sine. Apčiuopiamas prekių ženklo ir asmeninio įvaizdžio kūrėjos sinergijos rezultatas – limituoto leidimo drabužių linija (merch). Tuo tarpu mūsų komandos užduotis buvo pasirūpinti sklandžiu šios partnerystės plėtojimu ir jos rezultatų nušvietimu viešojoje erdvėje.