Pasaulinė grožio kampanija „The Body Shop“ išsikėlė ambicingą tikslą iki 2023 m. gruodžio mėn. tapti pirmąja tokio masto kosmetikos gamintoja, eliminavusia visus gyvūninės kilmės ingredientus iš savo produkcijos formulių. Tai reiškia, jog visi „The Body Shop“ produktai be išimties bus 100 proc. veganiški, pagaminti be jokios skriaudos gyvūnams, o visos produktų formulės turės auksinius Veganų draugijos sertifikatus.
Simboliškai minint veganizmo mėnesį – Veganuary (angl. Vegan + January), kvietėme Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekėme sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.