Klientas:
„Švyturys-Utenos alus“

Turinio rinkodaros projektas naujienų portale

Šalies gėrimų pramonės lyderis „Švyturys-Utenos alus“ krepšinį ir kitas sporto sritis finansiškai aktyviai remia daugiau nei 20 metų ir tam yra skyręs per 8 milijonus eurų. Ilgametes sporto rėmimo tradicijas turintis didžiausias šalies aludaris partnerysčių nenutraukė net ir pasaulinės pandemijos krizės metu – finansinė parama sportui jau tapo neatsiejama šios įmonės veiklos dalimi. Tai parodė ir „Berta&Agency“ komandos inicijuota gyventojų nuomonės apklausa, kurios metu „Švyturys“ spontaniškai buvo įvardytas kaip didžiausias sporto rėmėjas Lietuvoje. Apklausos rezultatai tapo tvirtu pagrindu sporto rėmimo vaidmenį išryškinančiam turinio rinkodaros projektui įgyvendinti.

Priemonės
  • Gyventojų nuomonės apklausa
  • Turinio rinkodaros projektas didžiausiame šalies naujienų portale
  • Straipsnių ciklas
  • Reklaminių skydelių kampanija
  • Kūrybiniai sprendimai

Įgyvendinti projektai