Klientas:
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

Savanorystė kultūroje: Patirk užkulisių magiją!

2020-aisiais metais atlikto „Gyventojų dalyvavimo kultūroje ir pasitenkinimo kultūros paslaugomis“ tyrimo duomenimis, Lietuvoje savanoriavo ar socialiai dalyvavo kultūrinėse veiklose kas penktas šalies gyventojas (21 proc.). Tai – dvigubai daugiau nei 2017 ar 2014 metais. Visgi, lyginant su kitomis Europos šalimis, esame tarp rečiausiai savanoriaujančių gyventojų. Todėl drauge su Lietuvos Respublikos kultūros ministerija sukūrėme kampaniją, kurios tikslas – pasitelkiant kitų savanorių patirtis paskatinti visuomenę rinktis savanorystę kultūros sektoriuje. 

Kampanijos tikslinė auditorija apėmė platų amžiaus diapazoną – savanorystė neturi amžiaus cenzo. Kiekviena amžiaus grupė buvo pasiekiama ne tik jiems pritaikytais kanalais, bet ir skirtingo amžiaus savanorių istorijomis.

Projektas finansuotas Europos socialinio fondo veiksmų programos prioriteto „Techninė parama, skirta informuoti apie veiksmų programą ir jai vertinti“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. 

Priemonės
  • Socialinių tinklų („Facebook ir „Instagram“) komunikacija 
  • Lauko reklama 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose 
  • TV reklama 
  • Turinio rinkodaros projektas naujienų portale 

Įgyvendinti projektai