Klientas:
Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)

„Profesijos, pritaikytos verslui“

„Profesijos, pritaikytos verslui“ komunikacijos kampanija skirta paskatinti profesinio mokymo įstaigų bendradarbiavimą su verslo įmonėmis, siekiant drauge paruošti šiandienos rinkos poreikiams geriausiai pritaikytus kvalifikuotus specialistus.  

Komunikacijos kampanijos metu, „15min.lt“ portale sukurta interaktyvi bendradarbiavimo platforma su projekte dalyvaujančių Lietuvos profesinio mokymo įstaigų kontaktų žemėlapiu ir filtro sistema. Platformoje patalpinti visų projekte dalyvaujančių profesinio mokymo įstaigų prisistatymai, kuriuose verslo įmonės gali rasti visą reikalingą informaciją apie mokyklose ruošiamus specialistus, o kontaktų žemėlapyje – sužinoti geografinę mokymo įstaigos lokaciją, kuriame mieste jie ruošiami, bei užmegzti pirmąjį kontaktą. 

Turinio rinkodaros projekto įgyvendinimo laikotarpiu taip pat parengta ir publikuota 15 straipsnių, 5 vaizdo įrašai – juose plačiai pristatomos sėkmingo bendradarbiavimo istorijos tarp profesinio rengimo įstaigų ir verslo įmonių, išryškinama jų vertė. Turinio vienetai viešinti pasitelkiant ir reklaminių skydelių kampaniją. 

Kampanijos metu taip pat išplatinti 5 pranešimai žiniasklaidai, išryškinantys kvalifikuotų specialistų trūkumo problematiką, raginantys ir kviečiantys verslo atstovus jungtis prie projekto „Profesijos, pritaikytos verslui“, informuojantys apie jo eigą.  

Siekiant įvertinti ir palyginti profesinio mokymo įstaigų vadovų nuostatas dėl iniciatyvos imantis bendradarbiavimo su verslu, prieš ir po komunikacijos kampanijos įgyvendintos dvi apklausos. 

Priemonės
  • Kūrybiniai sprendimai 
  • Turinio rinkodaros projektas viename didžiausių naujienų portalų 
  • Pranešimai žiniasklaidai 
  • Straipsnių ir video ciklas 
  • Reklaminių skydelių kampanija 
  • Bendradarbiavimo žemėlapio sukūrimas 
  • Apklausos įgyvendinimas (prieš ir po kampanijos) 
  • Partnerysčių sudarymo koordinavimas 

Įgyvendinti projektai