Klientas:
„Audiomedika“

#IšgirskPavasarį

Daugybę žmonių pasaulyje kamuoja klausos problemos, tačiau apie tai dažnas vis dar bijo kalbėti ir sveikatos būklę ignoruoja. Pasaulio sveikatos organizacija prognozuoja, jog per artimiausius dešimtmečius prasta klausa gali grėsti jau 1 iš 4 planetos gyventojų. Simboliškai pavasario garsų pilna gegužė daugelyje pasaulio šalių minima kaip geros klausos mėnuo. Prisidėdama prie prasmingo visuotinio tikslo, įmonė „Audiomedika kvietė vilniečius ir miesto svečius į socialinę iniciatyvą „Išgirsk pavasarį“. Vilniaus Bernardinų sode praeiviai buvo kviečiami išgirsti ir pajusti tai, ką girdi ir kaip jaučiasi sutrikusią klausą turintys žmonės. Atskleisti patirtį skaitydamas tekstus padėjo aktorius Giedrius Savickas. Renginio viešinimo kampanija stiprinta pranešimais spaudai, radijo reklama ir interviu stotyse „Lietus“ bei „LRT radijas“, interviu laidoje „Labas rytas, Lietuva“, komunikacija socialiniame tinkle „Facebook“, kvietimu įmonės naujienlaiškiuose bei partneryste su žurnalu senjorams „60 plius“.  

 

Partneriai: „Purslai“ 

Priemonės
  • Renginio Bernardinų sode įgyvendinimas 
  • Partnerystė su aktoriumi Giedriumi Savicku 
  • Socialinių tinklų („Facebook“) komunikacija ir reklama 
  • Inicijuoti interviu nacionalinėje žiniasklaidoje
  • Radijo reklama 
  • Pranešimai žiniasklaidai 

Įgyvendinti projektai