Klientas:
„Devoteam Lietuva“

„Devoteam Lietuva“ prekių ženklo žinomumo didinimas, pasitelkiant vaizdo klipo peržiūras

Debesijos technologijų įmonėDevoteam Lietuva“, anksčiau žinomaClaudeon vardu, 2022 m. vasarą tapo daugiau nei 10 000 darbuotojų turinčios prancūzų informacinių technologijų kompanijos „Devoteam“ dalimi. Šios nedidelės apimties skaitmeninės kampanijos siekis – padėti stiprinti bendrą „Devoteam Lietuva“ prekių ženklo vardo žinomumą tarp tikslinės auditorijos mūsų šalyje. Komunikacijai pasitelkus video turinį, IT studentų bei potencialių darbuotojų Vilniuje ir Kaune dėmesį buvo siekiama patraukti skaitmenine, patrauklaus darbdavio įvaizdį stiprinančia video klipo reklama socialinių tinklų „Facebook“, „Instagram“ ir „Youtube“ kanaluose. 

Video turinio kūrimo partneriai: „Epicshot 

Priemonės
  • Reklaminis vaizdo klipas 
  • Socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“, „Youtube“) komunikacija ir reklama 

Įgyvendinti projektai