Klientas:
„Biovela Group“

„Biovela STIX“ vasaros kampanija ir Europos krepšinio čempionato rėmimas

„Biovela STIX“ – populiarus užkandžių prekių ženklas, jau ne vieną vasarą kviečiantis pasinerti į nuotykius. Drauge su „Berta&Agency“ įgyvendinta 3 mėnesių „Biovela STIX“ vasaros kampanija socialiniuose tinkluose apėmė ir Lietuvos krepšinio rinktinės rėmimą, o jos etapus sudarė šios veiklos: 

Pirmojo kampanijos etapo metu socialiniuose tinkluose komunikuota „Biovela STIX“ naujo sezono reklama su ereliu, pristatyti limited edition skoniai. 

Antrojo etapo metu pradėta „Biovela STIX“ vasaros LOTO žaidimo komunikacija. 

Trečiojo etapo metu komunikacija sujungta su Lietuvos krepšinio rinktinės rėmimu. 

 

TV reklamos įgyvendinimasEpicShot 

Priemonės
  • Video reklamos su Lietuvos krepšininkais koncepto sukūrimas ir įgyvendinimas 
  • Soc. tinklų komunikacija ir reklama („Facebook“, „Instagram“) 
  • Pranešimai žiniasklaidai 
  • Nuomonės formuotojų integracijos su broliais Lavrinovičiais, Karolina Meschino ir Edvinu Krupinsku 
  • „Biovela STIX“ vasaros LOTO žaidimas 

Įgyvendinti projektai