Klientas:
„Electrolux“

AEG ir Deivydo Praspaliausko prieskonių projektas

Pardavimų skatinimo kampanija, kviečianti Lietuvos gyventojus įsigyti AEG prekių ženklo garinę orkaitę ar kombinuotą kaitlentę bei papildomai gauti AEG ir Deivydo Praspaliausko partnerystę įprasminančią dovaną. Dovanos rinkinį sudarė: AEG x D. Praspaliausko prieskoniai + virtuvės šefo autorinė knyga. Berta&Agency“ užduotis – pasirūpinti, kad D. Praspaliausko kurti prieskoniai įgytų AEG rūbą ir simbolizuotų abiejų šalių partnerystės rezultatą. 

Priemonės
  • Sukurta prieskonių dovanų rinkinio idėja bei vizualinis konceptas 
  • Sukurtas AEG prekių ženklo stilistiką atitinkantis prieskonių pakuočių (dėžučių, indelių lipdukų, skrajučių) dizainas 
  • Paruošti kūrybiniai prieskonių aprašymai, kurie naudoti atspausdintoje skrajutėje, taip pat kampanijos polapyje  
  • Sukurti kampaniją ir dovanos rinkinį pristatantys tekstai polapiui
  • Suorganizuota prieskonių ir viso AEG dovanos rinkinio fotosesija, nuotraukos naudojamos AEG baneriuose ir kampanijos svetainėje 

Įgyvendinti projektai