Berta-And-Agency_naujienos_uz-bertaandtalks-jau-antras-garbingas-apdovanojimas

Už „Berta&Talks“ – jau antras garbingas apdovanojimas

Vilniaus verslo moterų tinklas (VVMT), veikiantis prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų, gruodžio 1-ą dieną susitiko šventiniame vakare, kur susibūrė visos Lietuvos verslo moterų tinklo atstovės.

Vakaro metu įvyko ir svarbiausia renginio dalis VVMT 2022 metų apdovanojimai už aktyvią, išskirtinę veiklą ir iniciatyvas tinklo labui.

VVMT Metų naujoke tapo UAB „Išmanusis finansavimas“ vadovė Laura Dzikė.

Už VVMT Socialiai atsakingiausią metų iniciatyvą apdovanojimą atsiėmė „DSP Plius“ direktorė Irma Spudienė su iniciatyva „50+ laukiami“.

Už VVMT tarptautiškumo stiprinimą apdovanota Islandijos misijos delegacija: Jurga Rimkė, Irma Spudienė, Dovilė Končak, Gabrielė Keraitė, Kristina Šuškevič, Monika Š. Prastienė

VVMT Metų ambasadore tapo UAB „Intra Vires“ vadovė Jurga Rimkė.

Už VVMT Geriausią metų iniciatyvą apdovanota „Berta&Agency vadovė Berta Čaikauskaitė su tinklalaide „Berta&Talks“.

Pastarojoje nominacijoje buvo nominuotos net 9 narės: Jurga Rimkė, Irma Spudienė, Ieva Redikaitė, Monika Prastienė, Birutė Miškinienė, Inga Tribuišienė ir 3 pagrindinės nominantės surinkusios daugiausiai balsų.

Dovilė Končak nuominuota už WEP’s grupę ir pranešimo Islandijoje pristatymą. Birutė Miškinienė – už VVMT strateginės sesijos organizavimą ir moderavimą, pagalbą sudarant temines VVMT darbo grupes. Berta Čaikauskaitė – už tinklalaidę „Berta&Talks“, pokalbius su VVMT narėmis ir plačią sklaidą apie VVMT socialiniuose tinkluose.

Apdovanojimą nugalėtojai įteikė praėjusių metų VVMT geriausios iniciatyvos 2021 nugalėtoja – Rasa Baltė Balčiūnienė – už verslios moters DNR ir renginius Integra House, „Teorija U“.

„Prieš metus startavusi „Berta&Talks“ tinklalaidė buvo eksperimentas, netradicinis būdas kalbėti apie komunikaciją kitaip. Būti kitokiais – to visada siekiame ne tik, kaip komunikacijos ir rinkodaros agentūra, bet ir kaip komanda, partneriai “, – prieš metus kalbėjo Berta Čaikauskaitė, komunikacijos ir rinkodaros agentūros „Berta&“ vadovė.

Pasak B. Čaikauskaitės, per metus agentūra „išaugo“ tinklalaidės formatą ir praėjusį sezoną startavo su dar stipresniu turiniu ir informaciniu partneriu. Lrytas.lt portale tinklalaidės buvo peržiūrėtos arti 2 milijonų kartų, o jose per pusmetį pakalbinta daugiau nei 30 pašnekovų.

„Tinklalaidėse nagrinėjome tiek verslininkams, tiek visuomenei aktualias temas: apie homoseksualių asmenų gyvenimą Lietuvoje, apie moteris sporte arba moterų vadovių iššūkius, apie verslo įvaizdžio kūrimo iššūkius, darbą su nuomonės formuotojais ir t.t. Šios temos dar ilgai išliks aktualios ir jas visuomet galėsite rasti mūsų partnerių archyve, taip pat mūsų agentūros „Spotify“ grojaraštyje bei „Youtube“ kanale“, – kalbėjo B. Čaikauskaitė.

Šią įžvalgą parašė:

Berta&Agency komanda

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku