Startuoja tinklalaidė „Berta&Talks”: laukia išskirtiniai pokalbiai apie tradicinę komunikaciją ir netradicinį požiūrį į ją
Komunikacijos agentūra „Berta&” rugpjūčio 27-ąją pristatys pirmąją savo tinklalaidę „Berta&Talks”.Tinklalaidės komanda kvies į unikalius pokalbius apie komunikaciją ir visa tai, kas telpa šioje sąvokoje: gyvenimą, pasirinkimus, profesiją, lyderystę ir, žinoma, žmones. Projekto autorių teigimu, „Berta&Talks” dalinsis žiniomis bei įžvalgomis, padėsiančiomis ne tik komunikacijos, bet ir kitų sričių atstovams.
„Komunikacijos procesas yra visa ko pagrindas tiek darbe, tiek gyvenime, todėl temos, kurias nagrinėsime tinklalaidėje, neabejotinai bus aktualios daugumai žmonių. Žinoma, ši laida turi išskirtinį bruožą, nes ne viena lig šiol vystyta tinklalaidė Lietuvoje nežvelgė į komunikacijos sritį taip plačiai, tačiau tikiu, kad ji netruks pritraukti ir kitų profesijos atstovų dėmesį“, – sako „Berta&” komandos lyderė Berta Čaikauskaitė.
Laidos vedėjo kėdė patikėta pagrindinei tinklalaidės autorei, žurnalistei, komunikacijos srities specialistei ir „Berta&” agentūros strategei Aurelijai Astrauskei. Ji turi sukaupusi ilgametę patirtį dirbant su žiniasklaida, viešaisiais ryšiais.
Pasak A. Astrauskės, „Berta&Talks” siekia atskleisti aktualias ir su komunikacija glaudžiai susijusias temas: vadovavimą, emocines kompetencijas, lyderystę, oratorystę ir kitas. Tarp jos pašnekovų bus galima sutikti ir komunikacijos profesionalus, taip pat kitų sričių ekspertus – lektorius, menininkus, renginių organizatorius, psichologus, rašytojus, verslininkus.
„Ši tinklalaidė – tai tarpasmeniniai pokalbiai ir informacijos mainai apie komunikaciją plačiąja prasme. Džiaugiuosi, kad pavyksta prisikalbinti tikrai įdomių pašnekovų, profesionalų, atstovaujančių įvairioms sritims, kurie dalijasi sukauptomis žiniomis, istorijomis, iš savo patirties pasakoja, kas toji komunikacija ir kokia jos reikšmė mūsų gyvenime, darbe, santykiuose, laimės ir sėkmės paieškose“, – dalijasi A. Astrauskė.
Ji taip pat pabrėžia, kad „Berta&Talks” šiek tiek praplečia tipinį tinklalaidės formatą, nes bus pasiekiama ne tik klausytojams, bet ir žiūrovams.
„Tinklalaidę klausyti ir prenumeruoti bus galima platformoje „Spotify“, o tuos, kuriems norisi ne tik išgirsti, bet ir pamatyti mūsų pokalbius, kviečiame sekti „Berta&” paskyrą „Youtube“ kanale“, – sako B. Čaikauskaitė.
Šią įžvalgą parašė: Berta&Team
Berta&Agency komanda
Jums taip gali būti įdomu:
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios disku
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž